Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3470712
Heb een gedragstherapeut een whatsapp gestuurd.
Wil voor mezelf weten dat ik alles probeer.
Ze is aangeraden door de Universiteit Utrecht.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3470729
sam28 schreef: ma 22 apr 2024, 13:14 Kattenkruid spray ik zeker. Vinden ze fijn

Ik kijk het nog een paar dagen aan maar ik vrees op recht het ergste.
Waarom?

Ik vind het echt heel goed gaan voorheen hoor..
Ok, dit is echt niet goed en moet je vermijden, was nog te vroeg en dan was dit te verwachten. Maar ik zie er zeker nog hoop in. Het ging ervoor echt de goede kant op en erg snel zelfs.
Zoiets vraagt nu eenmaal tijd.

Ik hoop dat je een goede gt getroffen hebt en die jou beter kan helpen.
Met zo wat geschreven, korte berichtjes krijg je niet voldoende uitleg dus ik hoop dat zij dat dan via telefoon of irl wel kan. :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3470730
Ik vind het maar saai in huis zo. Cato zit nu in de slaapkamer. Raam is open dus ze kan lekker naar buiten kijken met een windje. Siepie loopt nu beneden vanavond en vannacht. Ze ligt lekker in het mandje in de zon. Daar waar Cato vaak ligt of waar ze samen veel liggen savonds.

Normaal lopen ze hier allebei en Cato zorgt dan echt voor wat leven in de brouwerij, ook het samen spelen mis ik nu.
Vind het maar saai.
Ik hoop dat die gt snel reageert. :'(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3470780
Nou, overleg gehad met een gedragstherapeut (gt).
Cato gaat 3 weken uit logeren bij lief. Daarna komt de gt hier en gaat ze kijken hoe of wat. Cato komt daarvoor weer bij mij uiteraard. Als ze woensdag komt dan ga ik of dinsdagavond of woensdag voor ze komt Cato halen. Dat maakte niet uit.

Ze zei dat de prognose of het weer goed komt minder gunstig is omdat siepie eerder Cato agressief bejegend heeft. (Als ik bv op Cato haar poot sta en ze dan “auw zegt”)

Ben heel benieuwd. Ik ben zo verdrietig van de situatie.
Voor onze vakantie moet ik een knoop doorhakken. Maar op zich kan dat wel. De gt komt 16 mei, we gaan eind juni op vakantie.
Ik heb er stress van. :'(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3470782
Ja toch uit elkaar. Ze kan niet echt veel eerder dan dat en deze situatie, in mijn kleine huis is niet leefbaar.
Siepie zit 10u per dag in een slaapkamer. Het is geen kleine slaapkamer maar wel klein voor 10u per dag. Als ik dan thuis kom dan geef ik Cato beneden eten en laat haar even in de tuin. Kan ze even een frisse neus halen want dat vindt ze fantastisch en daarna is het haar beurt in de slaapkamer. En in de ochtend draai ik de boel weer om.

Ik moet alleen even bedenken wat een handig tijdstip is om Cato te verhuizen. Morgen kan maar lief gaat dan ook sporten en donderdag werken. Vrijdag kan maar vanaf 17u zijn er allemaal mensen die in en uit lopen vanwege de vrijmarkt.
En dan is het zo zaterdag en moet Cato over de vrijmarkt verhuist worden zo ongeveer.

Voor nu ben ik meer dan gesloopt en ga maar eens richting bed.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3470802
Eenmaal binnen is het rustig. Er gaan vrijdagavond alleen veel mensen ff naar de wc of een biertje uit de koelkast halen. En lief heeft kamers genoeg waar Cato apart in kan zitten
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470803
sam28 schreef: wo 24 apr 2024, 09:52 Eenmaal binnen is het rustig. Er gaan vrijdagavond alleen veel mensen ff naar de wc of een biertje uit de koelkast halen. En lief heeft kamers genoeg waar Cato apart in kan zitten
Weet niet of het haast heeft maar mijn bescheiden mening is dat ik zou wachten .
Maar heb vrij weinig verstand van katten. Maar denk even mee wat handig is
Gebruikersavatar
Door sam28
#3470905
Gister toch Cato al verhuisd.
Ze heeft een behoedzaam rondje door het huis gelopen waarna ze onder een kast is gekropen.
Na een paar uur is ze eronder uit gegaan en liep ze door die afgesloten ruimte.
Toen we met een groep vrienden hier zaten te borrelen na de koningsmarkt liep ze lekker rond in de woonkamer tussen de mensen. Ze heeft vannacht lekker bij ons op bed gelegen.
Hopelijk krijgen beide dames rust en gaat het goed komen.

Ze wil nog niet echt haar eigen eten maar ik merk aan haar dat ze honger heeft. De snoepjes gaan er wel goed in
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door