Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3470229
Ik ben hier nog zelden actief :-[ , maar draag BP nog steeds een warm hart toe en verwijs mensen en cliënten altijd door naar hier om meer over voeding te leren!

Dat ik nu toch wat post is omdat ik de leden en lezers van Barfplaats graag attent wil maken op de mogelijkheid tot een gratis telefonisch miniconsult tijden de Week van de Homeopathie.

Ben je benieuwd of homeopathie iets voor jou of je dier zou kunnen betekenen? Dan kun je nu alvast een miniconsult voor de periode 10 t/m 16 april 2024 reserveren!

In een gesprek van ongeveer 20 minuten kun je algemene informatie over homeopathie krijgen over wat homeopathie zou kunnen betekenen voor jouw aandoening of kwaal. Het is een mooie gelegenheid om gratis kennis te maken met homeopathie!
Ook voor je huisdier of paard kun je al je vragen stellen; kies dan een consult bij een dierhomeopaat.
Je hoeft er niet de deur voor uit; het gesprek vindt telefonisch plaats.

Tijdens dit mini-consult wordt geen middel geadviseerd, maar wordt een indruk geven van de mogelijkheden van homeopathie.
Mijn collega's zitten voor je klaar!

https://vereniginghomeopathie.nl/miniconsult/

Ik hoop dat het OK is dat ik dit bericht hier neerzet. :flowers:

Barfplaats wordt gesponsord door