Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3470407
rosmin schreef: za 13 apr 2024, 11:40 Ach wat verdrietig dat je Missy los hebt moeten laten, heel veel sterkte :-*

Het verdriet is voor veel mensen niet invoelbaar en sommigen reageren ronduit onbeschoft. Maar voor mij is ieder huisdier een dierbaar gezinslid en de rouw is voor mij vergelijkbaar met het overlijden van een andere dierbare. En familie snapt daar vaak geen bal van.....
Nogmaals veel sterkte :-* :-*
Dankjewel
Ja als je dat tegen mensen zegt dan heb je bonje
Ik durf het hier nu wel te zeggen: mijn honden/ katten zijn mij net zover waard als een mens. Misschien in sommige gevallen nog wel meer.
Door Lizzy
#3470762
kiara schreef: za 13 apr 2024, 12:05 Dankjewel
Ja als je dat tegen mensen zegt dan heb je bonje
Ik durf het hier nu wel te zeggen: mijn honden/ katten zijn mij net zover waard als een mens. Misschien in sommige gevallen nog wel meer.
Deze is alweer van een tijdje geleden maar je mag dat van mij zeggen hoor. Vraag mij ook niet om te kiezen tussen mijn honden en mensen. En ja, de dood van een huisdier hakt er gewoon echt zo in. Ik ben na de dood van Toetie nooit meer dezelfde geworden. Dat hielp me dan wel weer bij het verwerken van de dood van Biscuit, want ik was toch al niet meer dezelfde. Maar nu kijk ik heel soms naar Fritzi (11 jaar) en weet ik dat ik nog een keer moet, binnen nu en zeg 7 jaar. Niet te taaien :-X. Ga dood bij het idee. Er zijn momenten dat ik denk "ik stop ermee, ik stap over op het houden van orchideeën".
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470764
Ja Lizzy ik snap je helemaal, hoor ook dikwijls mensen zeggen : Ik begin er niet meer aan, zoveel verdriet ervan. Alle begrip voor en dat denk ik ook op dat moment.
Maar zonder ( al is het er maar 1) hond kan ik niet .
Maar het doet verrekte veel pijn :'(

Heb wel ( vind ik) mooi grafje gemaakt voor Missy .
Bijlagen
IMG_0373.jpeg
IMG_0373.jpeg (4.32 MiB) 126 keer bekeken
Door Lizzy
#3470791
kiara schreef: di 23 apr 2024, 18:50 Ja Lizzy ik snap je helemaal, hoor ook dikwijls mensen zeggen : Ik begin er niet meer aan, zoveel verdriet ervan. Alle begrip voor en dat denk ik ook op dat moment.
Maar zonder ( al is het er maar 1) hond kan ik niet .
Maar het doet verrekte veel pijn :'(

Heb wel ( vind ik) mooi grafje gemaakt voor Missy .
Ik kan ook niet zonder hond... Maar het verliezen ervan vind ik echt wel steeds verschrikkelijker worden.

Het is echt een heel mooi grafje dat je voor Missy gemaakt hebt. Ik weet zeker dat ze vanuit de regenboog neerkijkt en denkt "zo, dat heeft mijn mens mooi gedaan zeg". Een eerbetoon :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470796
Lizzy schreef: wo 24 apr 2024, 08:18 Ik kan ook niet zonder hond... Maar het verliezen ervan vind ik echt wel steeds verschrikkelijker worden.

Ja lijkt wel als je ouder wordt dat het erger wordt om het te verwerken.
Ze leven eigenlijk ook relatief kort :-[



Het is echt een heel mooi grafje dat je voor Missy gemaakt hebt. Ik weet zeker dat ze vanuit de regenboog neerkijkt en denkt "zo, dat heeft mijn mens mooi gedaan zeg". Een eerbetoon :-*
Ja voor me schat Bandit ook gedaan dus ook voor haar.
Gelukkig heb ik grote tuin dat het hier kan :-*
Door Lizzy
#3470804
kiara schreef: wo 24 apr 2024, 09:34 De tijd vliegt ook zo voorbij.
Ik weet nog goed dat jou Biscuit pups had, zo schattige foto’s.
En zij is er ook al tijdje niet meer :'(

Heb je toen eigenlijk een pupje gehouden?
Ja, twee. En één van de twee leeft niet meer, dat is Frou Frou (Toetie). Zij is op 6 jarige leeftijd aan lymfeklierkanker overleden. Dat is de hond na wiens overlijden ik niet meer dezelfde ben geworden. De andere pup staat nu naast me, Fritzi.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470806
Lizzy schreef: wo 24 apr 2024, 10:59 Ja, twee. En één van de twee leeft niet meer, dat is Frou Frou (Toetie). Zij is op 6 jarige leeftijd aan lymfeklierkanker overleden. Dat is de hond na wiens overlijden ik niet meer dezelfde ben geworden. De andere pup staat nu naast me, Fritzi.
Ach Oja gaat mij nou iets dagen. Jemig 6 jaar :-[
Daar had je zeker ook hele sterke band mee denk ik?
Ja je heb Fritzi nog maar dat is niet Toetie, en dat is waar o.a. dat boek ook over gaat.
Mensen zeggen : ach je heb toch nog …
Maar dat is nooit degene die je verloren bent.

Ik heb dat heel erg sterk met Bandit.
Zie bijna elke dag ze tranen in ze ogen toen hij de “ aanval” kreeg en tijdens inslapen :'(

Ik zeg steeds zo’n hond krijg ik nooit meer, denk dat jij dat heb met Frou Frou ( Toetie) :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door