Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3470206
23-2-24
Mijn lieve Missy is op ruim 11 jarige leeftijd overleden. Ze wilde niet meer eten, nog hele tijd gevoerd maar op het laatst ging ook dat niet meer.( zelfs geen plakje ham)
Uiteraard diverse onderzoeken gedaan zoals : uitgebreid hart onderzoek( hart was vergroot)
Uitgebreid bloedonderzoek ( alles was goed voor zover je dat goed kan noemen op deze leeftijd)
Ze kon op het laatst niet meer opstaan met plassen bv .

Lang getwijfeld om het hier te plaatsen, teveel verdriet :'(

Maar troost mij met de gedachte dat ze alle 4 weer bij elkaar zijn.

Ze heeft net als de andere een mooi plekje in de tuin.

Ze was zo’n schat :'(
Bijlagen
IMG_0339.png
IMG_0339.png (2.07 MiB) 334 keer bekeken
IMG_0340.png
IMG_0340.png (1.52 MiB) 334 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470210
Dank jullie wel voor de lieve woorden.
Tja dacht eerst : Zal ik het wel of niet hier schrijven. Was al tijdje niet op mijn geliefde forum geweest. Voel mij niet goed ( psychisch en lichamelijk)
Dus dacht laat maar.
Maar toch zo dankbaar voor dit geweldige forum :bigarmhug:
#3470226
Het doet altijd zo'n pijn om afscheid te moeten nemen van een geliefd huisdier... Ik hoop dat je troost kunt putten uit het feit dat je Missy een prachtig leven hebt gegeven, met lekker eten, hondenvriendjes om mee te spelen, een warm mandje en een vrouwtje om mee te knuffelen. Alles wat een hond nodig heeft voor een gelukkig leven!

Sterkte met het verlies, en een knuffel.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#3470227
Ach wat verdrietig :'( :'(
Heel veel sterkte met het gemis van je mooie Missy!
Het verlies van een dier kan ook enorm ingrijpend zijn, dat begrijpen veel mensen die geen dieren hebben, helaas, niet.
Ook veel sterkte met je andere struggles!
#3470232
kiara schreef: di 09 apr 2024, 11:13 Dit verdriet begrijpen alleen mensen die ECHT van honden ( dieren ) houden.
Er is zoveel onbegrip :'(
Yep . Aan onbegrip absoluut geen gebrek
Met meerdere honden : Je hebt er toch nog drie
Je mag een dag verdriet hebben maar dan moet het weer over zijn
En je hebt toch altijd herplaatsers , haal je toch weer een nieuwe
En ach, hij is oud geworden . Ja hij is oud geworden . Nou , dan is het toch goed? Ja ,maar dat maakt het gemis misschien nog wel groter
Of de ergste die ik mocht ontvangen : "Zo , eindelijk verstandig geweest en er de spuit in laten zetten : Die eikel haalde dus twee honden door elkaar . Het was nl belachelijk dat een hond in een kar werd vervoert . ( revalidatie hond ) dergelijke honden moesten maar een spuit krijgen .
En zo , is die viezerik ook eindelijk dood ? En ja betreffend hoogbejaard bessie zag er niet fraai meer uit , maar dat washet ziektebeeld
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door