Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3470092
Ik ben er inmiddels achter waarom Seb o.a niet durft te plassen
Hij heeft spalkverband , wat droog moet blijven
Fijn met dit weer
We deden dit met een latex handschoen , die plakten we dicht met tape . En daar zit 'm dus zijn angst
Hij heeft een antislip sok dat vind ie prima
Een schoentje gaat het ook niet worden
Ik wil iets wat ik tussen twee sokjes in kan doen
Al gekeken naar o.a een vingercondoom maar dat is vrees ik te klein . Ik heb ook al een duim van de latex handschoen Geprobeert
Het moet dus iets zijn wat waterdicht is , en tussen twee sokjes in kan zodat ie er niets van merkt
Door Siberienne
#3470093
Is een gewoon plastic zakje niet goed genoeg?

Er zijn voor mensen ook waterdichte sokken maar ik weet niet of die er in kindermaatjes zijn

En je hebt soms waterdichte stof aan de rol of van dat ultra dunne tentdoek / drybag doek. Ik zou eens navragen bij een buitensport winkel?
Door smulpaap
#3470095
Siberienne schreef: vr 05 apr 2024, 20:22 Is een gewoon plastic zakje niet goed genoeg?

Er zijn voor mensen ook waterdichte sokken maar ik weet niet of die er in kindermaatjes zijn

En je hebt soms waterdichte stof aan de rol of van dat ultra dunne tentdoek / drybag doek. Ik zou eens navragen bij een buitensport winkel?
Nee , een plastic zakje heb ik ook al Geprobeert
Daar reageert ie ook angstig op
Die waterdichte sokjes ga ik even naar kijken
Waterdichte honden sokjes heb ik niet gevonden
Door smulpaap
#3470103
doranto schreef: vr 05 apr 2024, 21:06 Ook niet als je een grotere maat pakt?
Ik lees ook vrij slechte reviews , snel kapot enzo
Maar vanmiddag dacht ik dus , het is de handschoen . Die was in de wandelkar uit gegaan
Dus uit de kar , en toen ging ie dus wel gelijk lopen . Nu net naar buiten met een stukje afgeknipte handschoen tussen twee sokjes in
Hij verzette weer geen poot
Hij lijkt z'n urine op te houden zo lang ie kan
En dat is dus minstens 20 uur :-X
Normaal is ie erg gesteld op op tijd plassen
Maar goed misschien morgen beter
En dan zitten we nog met de ontlasting
Dat zie ik dus ook niet gebeuren
Hem kennende in deze omstandigheden
Door Siberienne
#3470105
smulpaap schreef: vr 05 apr 2024, 20:32 Nee , een plastic zakje heb ik ook al Geprobeert
Daar reageert ie ook angstig op
Die waterdichte sokjes ga ik even naar kijken
Waterdichte honden sokjes heb ik niet gevonden
Is het het knisperen denk je? Of het tapen?
De stof van drybags is dun, en die knispert niet. Maar die zakken zijn te groot en best prijzig. Vandaar dat ik dacht, vraag bij een buitensport zaak, soms hebben ze van die repair sets of een kapotte waar je misschien een stukje van kan krijgen. Dit soort spul bedoel ik: https://www.bever.nl/p/sea-to-summit-ul ... olour=4402
Door smulpaap
#3470115
Siberienne schreef: vr 05 apr 2024, 23:34 Is het het knisperen denk je? Of het tapen?
De stof van drybags is dun, en die knispert niet. Maar die zakken zijn te groot en best prijzig. Vandaar dat ik dacht, vraag bij een buitensport zaak, soms hebben ze van die repair sets of een kapotte waar je misschien een stukje van kan krijgen. Dit soort spul bedoel ik: https://www.bever.nl/p/sea-to-summit-ul ... olour=4402
Ik ga eens informeren
En wat het knisperen betreft ; daarom dachten we al een latex handschoen , ipv een plastic zakje
Gisteren nog een stukje latex tussen twee antislip sokjes gedaan . Maar nee hoor
Door BlissSpirit
#3470118
Cindy de Wolf schreef:Een stukje dubbel gevouwen vetrap?
https://www.dierenapotheek.nl/p/3m-vetrap-bandage/

Vetrap is in principe redelijk waterdicht, flexibel en knispert niet.
Wij deden een ballon bij Bliss om haar voetje toen ze erge irritatie had tussen de tenen en bij Spirit bij een afgescheurde nagel die tijdens het wandelen steeds op ging
Die Ballon knipte te wel het smalle stukje een eindje eraf. Werkte bij ons super

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Door BlissSpirit
#3470119
BlissSpirit schreef:Wij deden een ballon bij Bliss om haar voetje toen ze erge irritatie had tussen de tenen en bij Spirit bij een afgescheurde nagel die tijdens het wandelen steeds op ging
Die Ballon knipte te wel het smalle stukje een eindje eraf. Werkte bij ons super

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
En die heb je natuurlijk ook in allerlei maten

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door