Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3469561
Kun je de demping niet wisselen? Ik heb dezelfde oordoppen voor motorrijden en muziek, maar gebruik ze met een andere demping. Het is even pielen om te wisselen, maar het lukt wel (nu besef ik me dat dat voor jou best wel eens kan tegenvallen...).
Door Lizzy
#3469563
Charlie Angel schreef: vr 15 mar 2024, 14:05 Geen oog dicht gedaan vannacht maar dat lag niet aan de dopjes.
Als je goed oplet dat je de best passende oorstukjes er op zet dan zitten ze echt prima en dempen perfect. Geen pijn erdoor gehad ook deze eerste nacht. Nu moet ik wel zeggen dat ik door de pijn in mijn lichaam veel draai, dus nooit uren op 1 oor lig. Ik weet niet als jij de hele nacht op hetzelfde oor ligt of je er dan wel last van zou krijgen.
Ik zal ze ook niet elke nacht in hebben, dat was het doel er ook niet van. Maar op sommige momenten is het fijn dat je ze kan pakken.
Het enige jammere voor mij is dat ik ze te goed vind dempen om in de auto op te zetten. En ook daar was het juist fijn voor geweest want ik heb een Billie die nog immer zit te piepen en janken tijdens het autorijden. En dat is gewoon niet te doen.
Ohw ja, dat is jammer, dat je ze niet in de auto kan gebruiken.... Gekke vraag maar kun je 1 oor dempen, aan de kant waar Billie zit?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469569
Ronald schreef:Kun je de demping niet wisselen? Ik heb dezelfde oordoppen voor motorrijden en muziek, maar gebruik ze met een andere demping. Het is even pielen om te wisselen, maar het lukt wel (nu besef ik me dat dat voor jou best wel eens kan tegenvallen...).
Ik ben best goed in pielen hoor Ronald, alleen vliegt alles door de lucht. Afbeelding
Maar misschien heb jij net een andere, want er zijn drie soorten ofzo. En bij eentje kan je door een ringetje toe te voegen het geluid meer dempen en dus door ringetje verwijderen minder dempen. Bij de mijne kan dat niet.
Lizzy schreef: Ohw ja, dat is jammer, dat je ze niet in de auto kan gebruiken.... Gekke vraag maar kun je 1 oor dempen, aan de kant waar Billie zit?
Lizzy, ik had vanmiddag een rotgesprek met werkgever maar jij maakt me echt aan het lachen.Afbeelding
Zo simpel kan het zijn, gewoon eentje indoen, daar hadden wij beiden dus niet aan gedacht. Maar is wel geniaal!! Dank je, dat ga ik uitproberen.
Door eelke
#3469572
Charlie Angel schreef: vr 15 mar 2024, 21:26 Ik ben best goed in pielen hoor Ronald, alleen vliegt alles door de lucht. Afbeelding
Maar misschien heb jij net een andere, want er zijn drie soorten ofzo. En bij eentje kan je door een ringetje toe te voegen het geluid meer dempen en dus door ringetje verwijderen minder dempen. Bij de mijne kan dat niet.Lizzy, ik had vanmiddag een rotgesprek met werkgever maar jij maakt me echt aan het lachen.Afbeelding
Zo simpel kan het zijn, gewoon eentje indoen, daar hadden wij beiden dus niet aan gedacht. Maar is wel geniaal!! Dank je, dat ga ik uitproberen.
:bigarmhug:

En ja zo werkt het wel, dat andere mensen de stomme simpele dingen bedenken ;)
Door Lizzy
#3469609
Charlie Angel schreef: vr 15 mar 2024, 21:26 Ik ben best goed in pielen hoor Ronald, alleen vliegt alles door de lucht. Afbeelding
Maar misschien heb jij net een andere, want er zijn drie soorten ofzo. En bij eentje kan je door een ringetje toe te voegen het geluid meer dempen en dus door ringetje verwijderen minder dempen. Bij de mijne kan dat niet.Lizzy, ik had vanmiddag een rotgesprek met werkgever maar jij maakt me echt aan het lachen.Afbeelding
Zo simpel kan het zijn, gewoon eentje indoen, daar hadden wij beiden dus niet aan gedacht. Maar is wel geniaal!! Dank je, dat ga ik uitproberen.
Serieus bah voor het rotgesprek zeg :-\ . Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb kunnen maken :biggrin2: :-* :-* :-* . Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469611
Lizzy schreef: Serieus bah voor het rotgesprek zeg :-\ . Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb kunnen maken :biggrin2: :-* :-* :-* . Ben benieuwd!
Ja, was fijn om zo even te lachen. Afbeelding
Ik laat het weten!

En je hebt gelijk Eelke, maar Het is dan zo grappig dat je het zelf niet bedenkt. Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door