Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3469001
pike schreef: za 02 mar 2024, 11:18 Mijn instructrice bij de puppencursus omschreef het gedrag vanochtend toch ietsje anders: "Rond de leeftijd van een half jaar" zei ze, "worden ze doorgaans wat zelfstandiger. De pubertijd moet nog komen. Veel succes!" ;D ;D
Geen idee hoe het bij fauven zit, maar kans lijkt mij groot. Gecondoleerd :-* :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3469004
Kaio schreef: za 02 mar 2024, 18:07 ik heb trouwens vorige week een nieuwe pubergroep erbij gekregen. OMG! Dat was een zooitje ;D Het waren allemaal de meest mega pubers, allemaal voorbeeldige hondjes tot aan......zo ong 9 maanden de meesten
Hebben ons wat afgelachen ;D Ja je kunt er beter soms om lachen anders ga je huilen ;D
Dus werk aan de winkel :biggrin2:
Heb ik nog drie maanden te gaan :cool:
Gebruikersavatar
Door pike
#3469005
frodo quin schreef: za 02 mar 2024, 20:32 Geen idee hoe het bij fauven zit, maar kans lijkt mij groot. Gecondoleerd :-* :biggrin2:
Toch fijn dat jullie allemaal zo begaan zijn. Dat geeft moed :biggrin2:
Door frodo quin
#3469011
pike schreef: za 02 mar 2024, 21:20 Toch fijn dat jullie allemaal zo begaan zijn. Dat geeft moed :biggrin2:
Het kan echt wel meevallen hoor. Emma is duidelijk aan het puberen, maar ze doet haar best om flink te zijn en ze valt al bij al wel mee. Als kleine pup had ik het veel moeilijker met haar. Mijn vorige hond was ook geen moeilijke puber, maar dat was als pup zowat een heilige.
Het is vooral wat meer afgeleid, prikkels die harder binnenkomen en mij oprecht niet altijd horen, vergeten dat ik ook nog aan de lijn hang en nog een stukje meer explosief, maar ze doet haar best om mij niet in het ziekenhuis te krijgen en luistert eigenlijk heel goed voor een hond van haar leeftijd.

Of Ties ook zo'n dotje zal zijn is wat anders natuurlijk. :biggrin2: Aan quin denk ik nog even niet :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door