Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3468426
Als ze achter elkaar aan joegen (of achter een kat of wild), ja dan waren ze behoorlijk vocaal. Pike met zijn zware luid, Duc met zijn normaal klinkende luid en Armagnac die krijste de hele boel bij elkaar ;D ;D In het filmpje jagen ze achter Duc aan, die heeft de touwbal dus houdt zijn bek dicht.
Maar omdat ze zoveel geluid maakten, liet ik ze nooit meer met een bal rennen in het park of op de dijk. Daar lagen flatgebouwen langs en de bewoners daarvan vonden dat (begrijpelijk) niet allemaal even leuk.
In huis blaften ze nooit.
Door frodo quin
#3468434
Fijn dat het in beperkte situaties is. De max om te zien, maar niet voor iedereen als het een hele dag zou zijn.
Heb er hier ook zo eentje die luid is. We zien opvallend minder wild tegenwoordig... ::) ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3468437
frodo quin schreef: di 20 feb 2024, 18:57 Fijn dat het in beperkte situaties is. De max om te zien, maar niet voor iedereen als het een hele dag zou zijn.
Heb er hier ook zo eentje die luid is. We zien opvallend minder wild tegenwoordig... ::) ;D
Nou een hele dag zou voor mij ook niet hoeven :-X Maar kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen er blij mee is. Er zijn ook mensen die in de nachtdienst werken en overdag moeten slapen. Als er dan zo'n meute onder je balkon heen en weer scheurt ... Dus zo ver als mogelijk bij de bewoning vandaan. Echt buiten de stad kon niet, omdat ze dan zouden gaan jagen. Dit lag nog midden in de stad, maar met rondom partijen groen en ernaast een industrieterrein, de ijsbaan waar zelden iets gebeurde, en een manege die leegstond. Er kwam zo goed als niemand, dus ik was heel blij met dat stukje bos. En de honden ook :D
Door frodo quin
#3468487
pike schreef: di 20 feb 2024, 19:54 Nou een hele dag zou voor mij ook niet hoeven :-X Maar kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen er blij mee is. Er zijn ook mensen die in de nachtdienst werken en overdag moeten slapen. Als er dan zo'n meute onder je balkon heen en weer scheurt ... Dus zo ver als mogelijk bij de bewoning vandaan. Echt buiten de stad kon niet, omdat ze dan zouden gaan jagen. Dit lag nog midden in de stad, maar met rondom partijen groen en ernaast een industrieterrein, de ijsbaan waar zelden iets gebeurde, en een manege die leegstond. Er kwam zo goed als niemand, dus ik was heel blij met dat stukje bos. En de honden ook :D
Kan ik mij voorstellen. Echt ideaal om eens helemaal los te kunnen gaan zonder dat anderen daar last van hebben.

Hier is dat de bossen en velden. Maar dan moeten ze wel heel goed luisteren op recall, want naast dat het niet afgezet is is er wel wat wild en ook auto's of wandelaars (al dan niet met hond) kom je wel tegen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door