Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3469468
Lekker rellen.
Paaszaterdag gaan we hem ophalen. Hij heet eigenlijk Courtly red Lord Elroy. We hebben dadelijk dus gewoon een lord in huis. Maar wij noemen hem gewoon Bob. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3469496
Ohww wat een lekker moppie :smitten:

Weet je ook hoeveel uur het nog duurt voordat je hem mag gaan halen?

Ik vind zijn naam echt leuk, Bob!
Door hannabelgje
#3469497
Lizzy schreef:Ohww wat een lekker moppie :smitten:

Weet je ook hoeveel uur het nog duurt voordat je hem mag gaan halen?

Ik vind zijn naam echt leuk, Bob!
Lol nee Frank wordt nu al gek van mij. De fokker vindt de naam Bob niks. Maarja das aan ons natuurlijk. We hadden de kinderen beloofd dat ze de naam mochten verzinnen. Ik vind Bob wel een fijne korte naam en het lijkt ook niet op de andere namen hier. (Nori, Noodles, Raf en Bento) We roepen hier nogal eens op de hooligans. Elroy bekt niet zo lekker vind ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3469498
Ik vind Bob een toffe naam. Lekker kort.
Je kan hem ook nog Red noemen in noodgevallen :biggrin2:

(Atz heet Kees als hij niet luistert, en dan komt hij dus wel ::) )
Door frodo quin
#3469504
hannabelgje schreef: do 14 mar 2024, 13:00 Lol nee Frank wordt nu al gek van mij. De fokker vindt de naam Bob niks. Maarja das aan ons natuurlijk. We hadden de kinderen beloofd dat ze de naam mochten verzinnen. Ik vind Bob wel een fijne korte naam en het lijkt ook niet op de andere namen hier. (Nori, Noodles, Raf en Bento) We roepen hier nogal eens op de hooligans. Elroy bekt niet zo lekker vind ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik vind Bob een prima naam. Niet iets wat ik zelf zou kiezen, maar geen lelijke naam oid.

Hebben jullie de boomnaam niet zelf gekozen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door