Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471202
Wat doet hij het goed zeg.
Ik heb trouwens ook nog geen enkele hond gehad die kwartel at, weet niet waar dat aan ligt.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471206
Het is dat je zo ver weg zit, Bruun weet wel raad met kwartel :biggrin2:
(Met alles wat eetbaar is trouwens ;D )
Door frodo quin
#3471218
Ik heb 1 keer kwartel gehad toen Joran kitten was. De kleine kalimero vond vleesbot te moeilijk, dus vandaar kwartel. Vraag mij niet waarom, maar hij werd er misselijk van. Cyc die het dan mocht opeten ook. Wolf weet ik niet meer. Het was in ieder geval geen hit.
Gebruikersavatar
Door pike
#3471263
Ties is dan blijkbaar wel een uitzondering want kwartel ging er gretig in. Maar ja, alles gaat er bij Ties vlot in. :biggrin2: Van braakballen van uilen tot paardendrollen, kattenpoep, hondenpoep en mensenpoep incl. tissues maar gelukkig eet hij ook nog zijn eigen eten met veel plezier. Een dezer dagen ga ik nog eens een snuitje voor Viesties kopen >:(
Door Mandarijn
#3471272
Oh hier zijn de heren dol op kwartel. Mocht je ze nog niet weggegooid hebben en je gaat op visite bij je familie binnenkort, mag je ze brengen hoor.
Door hannabelgje
#3471552
De kwartels waren al weg.
Onze Bob is inmiddels 14 weken en wordt al een aardig grote knul.
Hij eet al graag een barfhap, kauwt ook netjes op zijn botjes (ik knip ze nog wel stevig in).
Hij blijft wel een beetje een terror puppy. We lopen nu meer en ook meer losloopwandelingen en dat werkt wel een beetje.

[/IMG]AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471553
Groot is ie al!

Geduld geduld geduld met het terrorpupje, ooit wordt het echt beter :-*
Door eelke
#3471554
Ik wist helemaal niet dat ik iets met corgi's heb, maar van deze word ik echt heel hebberig! Wat is ie leuk zeg.
Door hannabelgje
#3471558
Meet and great met Bob is altijd mogelijk. Doe wel oude kleren aan want hij sloopt alles.
Hij kan ook gewoon een lief blij ei zijn hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door zurca
#3471574
Oh my... wat is tie leuk zeg :-* :-*
Pippa was ook een terror pup, kruising piranha/krokodil/pitbull :-X daar ben ik ook meer mee gaan wandelen. En dat gaf wel wat verbetering.
Door hannabelgje
#3471575
Wij zetten hem regelmatig in de tuin als hij zich niet kan gedragen. Daar vermaakt hij zich ook prima.
Hij kan ook echt enorm boos worden als hij zijn zin niet krijgt.
Maar ja rood is hij hè, dat schijnt er wel een beetje bij te horen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471577
Hij is wel echt een plaatje om te zien hoor!
En slapen kan hij ook leuk zo op de foto te zien. Lol
Het wordt echt beter, maar het kost geduld, tijd en geduld. En had ik geduld gezegd?
Slaapt hij snachts lekker goed door?

Even off topic maar hoe is het nu met je na je aanrijding? En voel je je al weer zeker achter het stuur? En hoe is het eigenlijk met je auto afgelopen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door