Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3467680
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Linde, ook echt een prachtige naam.
Ik wens jullie alle geluk en liefde samen als gezin.
En wat fijn dat je zo snel weer op de been bent, maar inderdaad, hou jezelf wel in de gaten qua rust.
Door Lizzy
#3467702
dinky89 schreef: do 01 feb 2024, 14:57 Op 18 januari is ons gezin uitgebreid met ons mensenkind Linde. Waar de meeste mensen vooraf zeiden dat ze vandaag zou komen, een week na de uitgerekende datum omdat het ons eerste kindje is, is ze vandaag alweer twee weken oud :biggrin2:
PXL_20240127_155337121.MP.jpg

Jop en Iza moesten de eerste dagen enorm wennen en ieder geluidje van Linde was spannend. Inmiddels reageren ze zelfs niet meer op huilen en is ze helemaal ingeburgerd :cool:

PXL_20240131_092433181.MP.jpg

PXL_20240125_165444508.jpg
Wat een prachtig mensenkind :smitten:

Met een geweldige mooie naam!

Van harte gefeliciteerd, 18 januari is een hele mooie dag om jarig te zijn (Leo is ook jarig op 18/1). Heel veel geluk met jullie nieuwe wereldburger en fijn dat het allemaal zo lekker voorspoedig gaat, ook qua het wennen van Jop en Iza!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3467716
Dank voor de felicitaties :)
Ik ben ook heel trots op hoe Jop en Iza het doen :cool: Jop wil het liefste ook nog bij haar in bed springen in de woonkamer, dat vinden wij een minder strak plan ivm verstikkingsgevaar wanneer hij bovenop haar zou gaan liggen of tegen haar gezicht ::)

Afgelopen vrijdag een newborn shoot met haar gedaan waarbij ze de hele shoot wakker was. Die kregen we cadeau van mijn zusje die enorm trotse tante is :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3468571
Hoe gaat het inmiddels met jou en de kleine, Dinky? Ben je lekker aan het genieten van de ononderbroken nachtrust, het uitgebreid ontbijten 's ochtends en de driegangenmaaltijden met een wijntje 's avonds? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3468582
;D ;D ;D

Ze is inmiddels gegroeid van 3,3 kg bij geboorte naar ruim 4 kg afgelopen maandag :cool:
Ze snapt tot nu toe heel goed het concept nacht. Na de voeding tussen 23:00 en 24:00 uur slaapt ze tot een uurtje of 6 :biggrin2: omdat ik de borst geef nog geen alcohol gehad maar wel weer paar keer Sushi gegeten bijvoorbeeld ;) Het is een heerlijk tevreden meisje die eigenlijk alleen huilt bij honger, darmkrampjes of een vieze luier :biggrin2:

En uiteraard is het leuk om te poepen/plassen wanneer luier open ligt met verschonen waardoor alles er onder zit ::)

Zelf kan ik niet wachten om weer te gaan sporten. Moet mij alleen braaf aan de minimaal 6 weken rust houden anders kan je daar juist later last van krijgen >:(
PXL_20240223_143844547.jpg
PXL_20240223_143844547.jpg (3.46 MiB) 174 keer bekeken

Net is Jop er lekker bij komen liggen :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3468592
dinky89 schreef: vr 23 feb 2024, 15:36 ;D ;D ;D

Ze is inmiddels gegroeid van 3,3 kg bij geboorte naar ruim 4 kg afgelopen maandag :cool:
Ze snapt tot nu toe heel goed het concept nacht. Na de voeding tussen 23:00 en 24:00 uur slaapt ze tot een uurtje of 6 :biggrin2: omdat ik de borst geef nog geen alcohol gehad maar wel weer paar keer Sushi gegeten bijvoorbeeld ;) Het is een heerlijk tevreden meisje die eigenlijk alleen huilt bij honger, darmkrampjes of een vieze luier :biggrin2:

En uiteraard is het leuk om te poepen/plassen wanneer luier open ligt met verschonen waardoor alles er onder zit ::)

Zelf kan ik niet wachten om weer te gaan sporten. Moet mij alleen braaf aan de minimaal 6 weken rust houden anders kan je daar juist later last van krijgen >:(

PXL_20240223_143844547.jpg
Net is Jop er lekker bij komen liggen :-*
Doe dat maar braaf hoor, je lijf heeft een top prestatie geleverd en beter nu even geduld dan later last. Weet je zelf ook wel, het is een heel goed teken dat je weer zin en energie voor sporten hebt!
Fijn dat het zo goed gaat! Tegen de tijd dat ze niet meer steeds kakken of plassen bijbhet verschonen, gaan ze poepen in bad. Nina gaf me laatst de drol keurig aan :o :-X ;D Je verveelt je nooit met een kleine.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3468604
Oh wat heerlijk! Dat de kater al zoveel vertrouwen heeft. Die gaan super leuk worden samen!

Hier mocht Vincent deze week Luis aaien. Hij was in de wolken. :D
Tussen Cuzco en Vincent klikt het de laatste tijd ook super mooi. Maar dat heeft toch ook jaren geduurd.

En luister idd maar braaf. Ik wou dat ze mij dat gezegd hadden na mijn eerste zwangerschap. En dat binnen het half jaar terug zwanger worden ook niet zo'n strak plan is. Maar niemand zei mij wat.
Ik weet ook niet of ik geluisterd zou hebben, eerlijk gezegd. ::) :P

Heerlijk dat het zo'n fijne baby is.
Lekker van genieten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door