Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3467328
Anne in Zweden schreef: vr 19 jan 2024, 12:36 Engels is niet jouw ding geloof ik, Hanna? Anders is Easy Peasy Puppy Squeezy van Steve Mann is leuk en goed boek, met veel humor geschreven.
Zat even te zoeken want ik ken dit boek niet. Ik zag dat het ook in het Nederlands verkrijgbaar is met als titel “Easy Peasy Puppy opvoeding”. In paperback én als e-book. Voor wie dit misschien prettiger lezen vindt.
Door hannabelgje
#3467334
pike schreef: Zat even te zoeken want ik ken dit boek niet. Ik zag dat het ook in het Nederlands verkrijgbaar is met als titel “Easy Peasy Puppy opvoeding”. In paperback én als e-book. Voor wie dit misschien prettiger lezen vindt.
Ik heb em ook in het Nederlands besteld inderdaad. Is ook handiger voor Frank en de kinders.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3467336
pike schreef: zo 21 jan 2024, 05:15 Zat even te zoeken want ik ken dit boek niet. Ik zag dat het ook in het Nederlands verkrijgbaar is met als titel “Easy Peasy Puppy opvoeding”. In paperback én als e-book. Voor wie dit misschien prettiger lezen vindt.
Hé, super! Dat wist ik niet. Ik ben erop gekomen via een Engelstalige groep op Facebook, zodoende.

@Hanna: ik hoop dat jullie er veel aan hebben!
Door Anne in Zweden
#3467448
hannabelgje schreef: di 23 jan 2024, 19:05 En de boeken zijn eindelijk binnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Fijn! Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Ben nu zelf in Easy Peasy Doggy Squeezy aan het lezen, de opvolger. Voor mensen die zo verstandig zijn een volwassen hond te trainen ipv een pup. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3467469
hannabelgje schreef: wo 24 jan 2024, 15:01 Geweldig vind ik dat boek. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Voor Ties had ik ook een kruik gekocht, maar die ging aan de andere kant liggen ::)
Door frodo quin
#3467534
Voor Emma had ik een knuffelhondje dat je kan opwarmen, maar dat vond ze niets. Ik denk dat het afhankelijk van hond tot hond is, maar zeker het proberen waard, want ik kan goed geloven dat dag voor sommige pups wel heel fijn is.
Door frodo quin
#3467535
Anne in Zweden schreef: wo 24 jan 2024, 14:30 Fijn! Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Ben nu zelf in Easy Peasy Doggy Squeezy aan het lezen, de opvolger. Voor mensen die zo verstandig zijn een volwassen hond te trainen ipv een pup. :biggrin2:
Ja, dat is natuurlijk het slimste ;D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3467538
Anne in Zweden schreef: wo 24 jan 2024, 14:30 Fijn! Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Ben nu zelf in Easy Peasy Doggy Squeezy aan het lezen, de opvolger. Voor mensen die zo verstandig zijn een volwassen hond te trainen ipv een pup. :biggrin2:
Leuk, bedankt, ik heb zojuist een verjaardagscadeau bedacht :biggrin2:
Door hannabelgje
#3467907
Wel raar dat de beide puppyboeken geen onderwerp alleen thuis leren blijven hebben. Nu heeft Monique Bladder daar een nieuwe online cursus voor. Daar maar kijken dan. Vind ik toch wel heel erg belangrijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3467908
hannabelgje schreef: vr 09 feb 2024, 10:59 Wel raar dat de beide puppyboeken geen onderwerp alleen thuis leren blijven hebben. Nu heeft Monique Bladder daar een nieuwe online cursus voor. Daar maar kijken dan. Vind ik toch wel heel erg belangrijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Die zou ik zeker overwegen inderdaad!
Ik vind dat zij hele fijne tips heeft altijd.

Ik twijfel nog tussen de nieuwe cursus (voor pups voornamelijk, en zonder begeleiding) of toch de wat uitgebreidere die al bestond (voor honden met problemen rond alleen zijn, met begeleiding). Bruun vindt het best lastig om zonder mij te zijn, maar echt een issue is het nog niet omdat hij hier nog niet alleen thuis heeft hoeven zijn. Misschien eerst de nieuwe cursus maar eens proberen, die is niet zo duur.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door