Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3466586
En soep? Misschien deze bouillon proberen? https://namelymarly.com/biome-broth/

Evt met beetje rijstnoedels erin. Sinds afgelopen zomer eten wij dit regelmatig, meneer heeft nog wel eens last van zijn darmen en dit kalmeert wel. Is wel voor heel andere klachten dan wat jouw dochter heeft, maar het is wellicht toch te proberen?

En anders toch morgen even naar de huisarts?
Heeft ze ook nog dunne poep of is het alleen het overgeven en niet willen eten?
#3466587
Dank allemaal.
Ik denk dat ze toch een verstopping heeft / had. Vannacht gaf ze over en kwam er aan de andere kant ook heel veel uit ineens. Terwijl ze al een week echt zowat niks gegeten heeft, dus dat moet van langer geleden zijn…
Ze kon dus niks binnen houden want het kon nergens heen, denk ik.

Ze is nu net wakker en voelt zich nog steeds niet denderend, maar ik hoop wel dat we het ergste hiermee nu gehad hebben eigenlijk. Even kijken hoe het vandaag gaat, en als het niet beter wordt zitten we morgen weer bij de dokter.
#3466588
Kim_S schreef: ma 01 jan 2024, 10:25 Dank allemaal.
Ik denk dat ze toch een verstopping heeft / had. Vannacht gaf ze over en kwam er aan de andere kant ook heel veel uit ineens. Terwijl ze al een week echt zowat niks gegeten heeft, dus dat moet van langer geleden zijn…
Ze kon dus niks binnen houden want het kon nergens heen, denk ik.

Ze is nu net wakker en voelt zich nog steeds niet denderend, maar ik hoop wel dat we het ergste hiermee nu gehad hebben eigenlijk. Even kijken hoe het vandaag gaat, en als het niet beter wordt zitten we morgen weer bij de dokter.
Zou inderdaad wel kunnen met wat je zegt. Ik zou dan denken dat de blokkade nu weg is en dan zou het beter moeten beginnen gaan.
#3466634
Ik durf nu wel te zeggen dat het beter gaat! Pfff wat een week is dit geweest zeg…

Sinds gistermiddag heeft ze niet meer overgegeven, en ze heeft vandaag een appel op en een beker bouillon. En het zit er nog steeds in. Wat een opluchting. Zometeen wil ze een croissantje eten. Heeft ze zin in. Hoera!

Ze is nog wel erg duizelig als ze opstaat en een stukje loopt (naar de wc bijvoorbeeld), maar ik heb goede hoop dat dat beter wordt als ze weer meer gaat eten. Ben zo blij!
#3466644
Fijn om te lezen dat ze nu zelf weer zin in eten krijgt. Hoop dat het croissantje goed valt want dat is natuurlijk wel vette rotzooi. Zou dus niet vreemd zijn wanneer dat niet goed gaat ;)

Bloeddruk/suiker zal laag zijn wat zorgt voor de duizeligheid bij het opstaan maar ook dat zal beter worden wanneer er weer meer eten in gaat en blijft :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door