Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3466602
Wat heerlijk dat Ties en Bruun hun eerste jaarwisseling zo goed doorgekomen zijn! Dat is echt heel erg fijn :-*

Pippa heeft gisteren bijna niet gelegen/geslapen. Iedere knal was blaffen en druk rondrennen. De spanning van de dagen er voor hadden zich ook al aardig opgestapeld, een glas op tafel zetten gaf al een blafconcert.
Ik ga eens bedenken hoe we dit voor volgend jaar gaan aanpakken :-\
Pippa is altijd al reactief op geluid. Het vuurwerk lijkt ook elk jaar weer meer en heftiger dus ook haar reactie erop is elke keer weer erger.
Door Cathelijn
#3466605
Ollie heeft ook zijn eerste Oud en Nieuw bij mij gevierd. Wat een relaxte hond... Ik heb het zo met hem getroffen! Het ging hier gisteren behoorlijk te keer maar hij heeft binnen geen krimp gegeven. Buiten alleen even bij het laatste plasmoment toen het vuurwerk iets te dichtbij was. Toen zijn we snel terug naar binnen gegaan, maar echt bang was hij niet.
Het is altijd maar afwachten natuurlijk met een herplaatser.
Door smulpaap
#3466611
zurca schreef: ma 01 jan 2024, 17:01 Wat heerlijk dat Ties en Bruun hun eerste jaarwisseling zo goed doorgekomen zijn! Dat is echt heel erg fijn :-*

Pippa heeft gisteren bijna niet gelegen/geslapen. Iedere knal was blaffen en druk rondrennen. De spanning van de dagen er voor hadden zich ook al aardig opgestapeld, een glas op tafel zetten gaf al een blafconcert.
Ik ga eens bedenken hoe we dit voor volgend jaar gaan aanpakken :-\
Pippa is altijd al reactief op geluid. Het vuurwerk lijkt ook elk jaar weer meer en heftiger dus ook haar reactie erop is elke keer weer erger.
Jannemarie Frowijn osteopaat te Zwiggelte heeft elk jaar vuurwerkconsulten ivm vuurwerkangst

Ik had nu druppels op maat voor beide honden
Ook van Jannemarie .
Thara was een stuk minder angstig , binnen was ze al relaxed hoor . Maar buiten ... zodra ze een knal hoorde werd ze panisch , durfde niet te plassen . Ook niet als het al een tijdlang stil was
En ook bij Seb sloegen de druppels aan . Hij was bij de vorige eigenaren binnen ook erg onrustig
Kreeg van de toenmalige GT ook druppels , maar dat deed niets
Seb was binnen ook relaxed . Ik moest gisteravond wel de hoogste dosering inzetten , maar hij vond z'n rust . Buiten is ie nog wel erg angstig . Maar goed , het is voor ons ook nog zoeken met Seb ( ook voor Jannemarie ) We moeten half Jan weer naar haar toe . Ik wil gelijk met haar bespreken hoe nu verder . Het traject spreekt mij wel aan . De middelen die zij voorschrijft zijn bv ook alcoholvrij . Dat vond ik zekertav Seb ook een hele belangrijke
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door