Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3465584
Siberienne schreef: di 05 dec 2023, 21:10 Dat kun je instellen, dat sommige nummers er wel doorheen komen.

Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar bij Apple staat bv

Meldingen van specifieke personen toestaan of stilhouden terwijl een focus actief is
Tik in Instellingen op 'Focus' en kies vervolgens een focus, bijvoorbeeld 'Niet storen', 'Persoonlijk', 'Slaap' of 'Werk'.
Tik op 'Personen' (of tik op 'Kies personen') en voer een van de volgende stappen uit:
Specifieke personen toestaan: Tik op 'Sta meldingen toe van', tik op de knop 'Voeg personen toe' en selecteer contactpersonen.
Ook kun je opties inschakelen om oproepen van bepaalde groepen en herhaalde oproepen (twee of meer oproepen van dezelfde persoon binnen drie minuten) toe te staan.

Opmerking: Je kunt toestaan dat oproepen van je SOS-contactpersonen altijd doorkomen, ongeacht je focusinstellingen. Zie Oproepen van SOS-contactpersonen toestaan wanneer meldingen worden stilgehouden hieronder.
Ik heb een fairphone, android dus. Super dat dat kan. Ik zoek eens of ik het kan vinden. Bedankt :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3465588
frodo quin schreef: Ik heb een fairphone, android dus. Super dat dat kan. Ik zoek eens of ik het kan vinden. Bedankt :)
Kan daarbij ook , niet storen stand en dan kunnen bijv wel enkele telefoontjes en appjes door laten komen van bepaalde mensen.
Heerlijk is dat trouwens :biggrin2:
Door frodo quin
#3465594
Kaio schreef: wo 06 dec 2023, 07:37 Kan daarbij ook , niet storen stand en dan kunnen bijv wel enkele telefoontjes en appjes door laten komen van bepaalde mensen.
Heerlijk is dat trouwens :biggrin2:
Ik heb het intussen gevonden :)
Echt fijn dat het kan.
Door Djeena
#3466881
Inmiddels kook ik nu een week op inductie en het bevalt prima, zoals jullie al zeiden. 2 weken geleden zette ik een pan op het vuur (gas) en zette het vuur hoog om pasta te koken. Niet zo handig als je vergeet om er water in te doen en gelukkig kon ik een brand voorkomen. Nu heb ik dus inductie én heb ik een nieuwe kookpan met een glazen deksel gekocht. Ik ben geen 18 meer, dus kan er weleens wat gebeuren qua vergeetachtigheid.

Enfin, ik ben er blij mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door