Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3465347
Thara is door een rotervaring panisch geworden als ze buiten is
Afgelopen jaar durfde ze zelfs hier voor niet meer te plassen . Dus met de auto een flink stuk het buitengebied ingereden . Daar durfde ze naast de auto te plassen .Maar wilde niet wandelen . Oké, dan naar huis . In huis voelt ze zich wel veilig en is relaxed.
Al diverse middelen geprobeerd . Maar ik was er niet kapot van

Seb is ook erg bang . We gaan dit jaar ook maar weg . Hier hebben we naast vuurwerk ook carbid

We hebben nu voor beide honden druppels op maat , voorgeschreven door Jannemarie Frowijn ,de osteopaat .
Dus ik ben benieuwd wat deze middelen gaan doen
Als de meest scherpe randjes ervan af zijn zou het al heel fijn zijn
Jannemarie heeft er goed over nagedacht , dus maar hopen dat beiden enigsinds rustig door deze periode heen komen
Door frodo quin
#3465349
Sterkte. Mijn vorige hond was ook heel bang van vuurwerk. Moest echt niet alleen zijn dan of heel heg huis ging er aan en ze zou zichzelf ook zwaar verwonden. Als ik haar aandacht op mij gericht kon houden kon ik dat wel verhinderen, maar ze kroop zowat in je. Verder voor de Duvel niet bang en stond haar mannetje in bedrijgende situaties, maar vuurwerk, dat was doodsangst

In België zijn we niet zo overdadig ermee als in Nederland dus het was een paar keer per jaar een kwartier groot drama, maar verder hadden we er geen last van. Ze werd doof met ouder worden en voor zo een dingen was dat echt een zegen.

Ik hoop dat jullie een rustig einde jaar hebben.
Door smulpaap
#3465359
Ja , het is een ellende . Vergeleken met NH is het hier vrij rustig met vuurwerk . Maar ja , voor angstige honden is elke knal er 1 teveel
En tegenwoordig zijn het bommen
Door smulpaap
#3466357
Nou , ik ben niet ontevreden over de druppels

Seb staat inmiddels op de maximale dosering
Maar binnen is ie relaxed . Net een poos flink geknal . Hij heeft er niets van mee gekregen
Hij ligt dan wel onder de eettafel , prima

Tut heeft een wat minder hoge dosering , en is ook geheel zen
Vorig jaar had ik voor tut iets van dierenoppas Amersfoort. Dat deed geen moer

Voor Seb heb ik nu een flesje in m'n zak ook
Een knal , direct druppelen
Dus hopelijk houden we het onder controle
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door