Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3465205
Omdat ik ervaringen van mensen hier prettiger vind dan gewoon googlen en eventuele reviews lezen:
Ik zoek een osteopaat voor Mila. Ze heeft geen directe klachten, maar gezien haar lange 'wielbasis' denk ik dat het helemaal niet verkeerd is om haar eens te laten onderzoeken door een osteopaat.
Miel moet altijd even wennen aan nieuwe mensen en gefruts aan d'r lijf is ze niet persé dol op, dus ik zoek wel iemand met geduld: maar misschien hoort dat in het genen pakketje van een osteopaat?

Wij wonenen in Den Haag. En een stuk(je) rijden is zeker geen probleem. Maar helemaal naar het noorden of oosten is wellicht onnodig als er wat dichterbij ook goede is.
Ik hoor graag ervaringen :)
Door yazzie
#3465214
Ik ga ook naar Chantal. Met mijn vorige roedel en nu weer. Voor mijn jongste hond is het meer uit voorzorg en ter controle. Bij mijn oudste hond is de rug niet helemaal vrij van blokkades en een paar keer per jaar wordt alles los gemaakt. Je ziet dan ook echt verschil in gangwerk, veel losser en soepeler. Het knikje in de rug is dan ook helemaal weer weg. We hebben nu afgesproken om het onderhoud ;) om de vier maanden te gaan doen. Met een van mijn vorige honden heeft ze echt wonderen verricht na een vrij heftige sportblessure.

Het fijne vind ik dat ze dus ook dierenarts (en chiropractor) is zoals smulpaap ook al zei. Het geeft mij net dat stukje meer vertrouwen op het gebied van kennis en precies weten wat je doet. Ze maakt ook gebruik van een laser indien nodig.

Ik rijd vaak naar Heiloo waar ze een praktijk heeft. Laatste keer naar Schagen geweest waar ze ook bij een DAP een dag (deel) aanwezig is voor osteopathie. Ze werkte voorheen en misschien nog wel als dierenarts in regio Kennemerland, wellicht dat je daar ook terecht kan.

Ten overvloede: ik ben ook blij met Chantal. ::) Ze legt geen druk op de hond en is heel geduldig als hij toch even wil lopen of snuffelen (of zoenen ;D ).
Door smulpaap
#3465216
yazzie schreef: vr 24 nov 2023, 20:49 Ik ga ook naar Chantal. Met mijn vorige roedel en nu weer. Voor mijn jongste hond is het meer uit voorzorg en ter controle. Bij mijn oudste hond is de rug niet helemaal vrij van blokkades en een paar keer per jaar wordt alles los gemaakt. Je ziet dan ook echt verschil in gangwerk, veel losser en soepeler. Het knikje in de rug is dan ook helemaal weer weg. We hebben nu afgesproken om het onderhoud ;) om de vier maanden te gaan doen. Met een van mijn vorige honden heeft ze echt wonderen verricht na een vrij heftige sportblessure.

Het fijne vind ik dat ze dus ook dierenarts (en chiropractor) is zoals smulpaap ook al zei. Het geeft mij net dat stukje meer vertrouwen op het gebied van kennis en precies weten wat je doet. Ze maakt ook gebruik van een laser indien nodig.

Ik rijd vaak naar Heiloo waar ze een praktijk heeft. Laatste keer naar Schagen geweest waar ze ook bij een DAP een dag (deel) aanwezig is voor osteopathie. Ze werkte voorheen en misschien nog wel als dierenarts in regio Kennemerland, wellicht dat je daar ook terecht kan.

Ten overvloede: ik ben ook blij met Chantal. ::) Ze legt geen druk op de hond en is heel geduldig als hij toch even wil lopen of snuffelen (of zoenen ;D ).
Ze werkte idd ook in Beverwijk , in een Anicura kliniek . Daar moest ze weg wegens ruimtegebrek . Wij gingen toen ook naar Heiloo waar ze haar eigen praktijk heeft
Ze is ook erg betrokken bij haar patiënten
Voor Thara heeft ze ook gevochten tegen bepaalde lieden die alleen maar zaten te snurken
Na onze verhuizing naar het Noorden had ik nog regelmatig contact met haar .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door