Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3465849
Anne in Zweden schreef: do 14 dec 2023, 17:54 Wat een schattige foto! Heerlijk stel, en pup mag zich al het een ander veroorloven qua gedrag, zo te zien, zoals ze daar op de grote zus ligt. :biggrin2:
Pup heeft geleerd dat eerst te checken en er niet zomaar vanuit te gaan dat ze alles mag :biggrin2: , maar ze mag wel veel van Emma.

Buiten wordt Quin wel als nutteloos beschouwd. Ze probeert dan met Emma te spelen, maar die neergezet haar omdat ze nog niet veel kan. Met twee passen kan Quin al niet meer volgen ::) Komt vanzelf wel goed :biggrin2:
Door frodo quin
#3466192
Wolf had besloten het risico te nemen om platgezoend te worden. Het is wat hoor, zo twee puppy's die verliefd op jou zijn.
Bijlagen
IMG_20231225_193621.jpg
IMG_20231225_193621.jpg (2.56 MiB) 544 keer bekeken
Door frodo quin
#3466204
pike schreef: ma 25 dec 2023, 21:57 Pupje? Zeg maar PUP :biggrin2:
Maar neen, is nog een dwerg hoor. Weegt denk ik ongeveer 8 kilo momenteel. De hoek zal ook wat vertekenen. Ze is wel al verdubbeld.

Of heb je het over de grote pup/puber?
Gebruikersavatar
Door pike
#3466205
frodo quin schreef: ma 25 dec 2023, 22:02 Maar neen, is nog een dwerg hoor. Weegt denk ik ongeveer 8 kilo momenteel. De hoek zal ook wat vertekenen. Ze is wel al verdubbeld.

Of heb je het over de grote pup/puber?
8 kilo, oeps, dan vertekent het behoorlijk. Ze ziet er echt wel best groot uit op die foto. Ties woog twee dagen geleden 8,6 kg :biggrin2: Is vandaag 17 weken geworden.
Door frodo quin
#3466206
pike schreef: ma 25 dec 2023, 22:16 8 kilo, oeps, dan vertekent het behoorlijk. Ze ziet er echt wel best groot uit op die foto. Ties woog twee dagen geleden 8,6 kg :biggrin2: Is vandaag 17 weken geworden.
Het is een fijn ding en ze is wel heel slank. Wat dunner dan wat je liefst zou zien, al is ze intussen wel verdikt. Ze is onlangs mijn kat voorbij gegroeid om een referentie qua maat te geven.

Voor haar leeftijd is ze zeker niet groot/zwaar. Ze is nu 12 weken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door