Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3465501
Wij hebben gekozen voor een nespresso die ook melk op kan schuimen. Zeker met maar 1 koffiedrinker in huis zou dat ook een goede keuze zijn misschien.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3465543
Lizzy schreef: Hoe zit dat eigenlijk met die alu cupjes van Nespresso?
Die sturen we terug naar nespresso. Die worden dan gerecycled.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3465554
hannabelgje schreef: ma 04 dec 2023, 18:51 Die sturen we terug naar nespresso. Die worden dan gerecycled.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Het is meer dat alu zo ongezond schijnt te zijn. Daarom schreef Marije hiervoor ergens dat ik dood zou gaan aan de Bialetti :biggrin2:
Door hannabelgje
#3465555
Lizzy schreef: Het is meer dat alu zo ongezond schijnt te zijn. Daarom schreef Marije hiervoor ergens dat ik dood zou gaan aan de Bialetti :biggrin2:
Ah. Daar houd ik me niet mee bezig. Ik drink ook niet zoveel koffie. Frank wel maar als die doodgaat krijg ik zijn pensioen dus ach. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3465556
hannabelgje schreef: di 05 dec 2023, 08:53 Ah. Daar houd ik me niet mee bezig. Ik drink ook niet zoveel koffie. Frank wel maar als die doodgaat krijg ik zijn pensioen dus ach. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Hannaaaaaaaa ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3465569
hannabelgje schreef: di 05 dec 2023, 08:53 Ah. Daar houd ik me niet mee bezig. Ik drink ook niet zoveel koffie. Frank wel maar als die doodgaat krijg ik zijn pensioen dus ach. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door