Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3464334
Ahhhhh daar is hij dan, welkom thuis Ties! :-*
Heel veel geluk en plezier toegewenst met dit mooie manneke :)
Door Hanny
#3464342
Lekker bakje vlees, daar hoort wat groen bij, dus een hapje gras is op zijn plaats.
Veel plezier met elkaar
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3464349
pike schreef: zo 22 okt 2023, 16:54 Dag allemaal mijn naam is Matisse. Maar ze noemen mij Ties. Tenzij ik stout ben. Maar dat ben ik natuurlijk nooit ::) Ik ben een knappe vent van 8 weken oud :cool: Vandaag heb ik voor het eerst vers vlees gegeten en dat was me toch lekker :dribble: Ik heb mijn bakje langdurig en grondig schoongelikt :D
:smitten: wat een heerlijk snoetje, heel veel plezier met Ties :D
Gebruikersavatar
Door pike
#3464353
Hanny schreef: ma 23 okt 2023, 14:48 Lekker bakje vlees, daar hoort wat groen bij, dus een hapje gras is op zijn plaats.
Veel plezier met elkaar
;D ;D Jij ziet ook alles hè. Ja hij is een mooie hulp bij het graskantjes bijwerken!
Alhoewel er bij zijn bakje vlees ook groente zit. Maar hij vindt gewoon dat hij veels te weinig eten krijgt ;D
Door frodo quin
#3464379
pike schreef: ma 23 okt 2023, 17:39 ;D ;D Jij ziet ook alles hè. Ja hij is een mooie hulp bij het graskantjes bijwerken!
Alhoewel er bij zijn bakje vlees ook groente zit. Maar hij vindt gewoon dat hij veels te weinig eten krijgt ;D
Oh, arme stakker. Nog maar net aangekomen en nu al verwaarloosd 😅
Heel schattig ventje hoor. Veel plezier samen!
Door Hanny
#3464477
Hoe is het met Ties? Zal wel goed zijn, maar ik vraag het even.
Wij hebben voor ons Doortje onze opvoedplannen wel wat moeten wijzigen. Is meer meegaan met de flow, anders werd het zo veel en vaak nee. Nergens goed voor.
Of, zoals mijn man zegt, deze pup hadden we onszelf niet gegund. Ze is onze lieverd en ze is zoals ze is.

veel plezier met Tieseman,
Hanny
Gebruikersavatar
Door pike
#3464491
Hanny schreef: za 28 okt 2023, 11:11 Hoe is het met Ties? Zal wel goed zijn, maar ik vraag het even.
Wij hebben voor ons Doortje onze opvoedplannen wel wat moeten wijzigen. Is meer meegaan met de flow, anders werd het zo veel en vaak nee. Nergens goed voor.
Of, zoals mijn man zegt, deze pup hadden we onszelf niet gegund. Ze is onze lieverd en ze is zoals ze is.

veel plezier met Tieseman,
Hanny
Aardig dat je informeert. Ties is vandaag één week bij ons en het voelt alsof hij er al heel lang is. Het is zonder meer een lieve pup. Hij vermaakt zich heel goed met zijn speeltjes, samen met mij maar ook alleen. Het is geen vernieler en geen bijter. Hij knabbelt liever aan je oor! En soms heeft hij wel de tafelpoot beet of het tapijt maar een nee of foei en hij pakt weer een speeltje. En als een echte pup scheurt hij ook wel eens door de kamer of rent gekke rondjes door de tuin. Hij slaapt goed en veel en ligt graag in de bench. Slaapt inmiddels de nacht door van 11 tot 7. Even nadenken hoe ik dat vanavond met de wintertijd moet gaan doen…
Hij is gek op zijn eten en lust tot nu toe alles. De vaatwasser inruimen is wel een probleempje want daar wil hij ook perse in ::) dat ruikt nl. ook naar eten. En hij heeft altijd trek ::) Dus dat doe ik nu maar als hij slaapt (heb geen deur voor de keuken), dan kunnen we geen ruzie krijgen. Daar hebben we niks aan. Het is nog maar zo’n klein kruimeltje.
Zindelijkheid gaat redelijk tot goed. Hij heeft nog nooit binnen gepoept, wel een paar keer een ongelukje met een plasje wat wel steeds mijn eigen schuld was.
We zijn er nog lang niet natuurlijk na een weekje, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik hier een leuk maatje aan krijg om strakjes als hij wat ouder is mee op pad te gaan.
Door Siberienne
#3464493
Klinkt goed Pike! Shadow zegt tegen Ties ‘gewoon volhouden, op een gegeven moment mag je dan borden aflikken en schaaltjes uitlikken’ (‘de kleien vaatwasser’ is een van Shads vele bijnamen)

Geniet van je mannetje - voor je het weet is ‘ie groot :)
Door frodo quin
#3464495
Klinkt goed. Ik heb de indruk dat de kleine al helemaal ingeburgerd is.

@,Hanny: dat opvoedplan weizigen ken ik. Ze zijn allemaal anders en waar de ene zich goed bij voelt is voor de andere helemaal niets. Er is geen one size fits all.
Gebruikersavatar
Door pike
#3464507
Siberienne schreef: za 28 okt 2023, 21:59 Klinkt goed Pike! Shadow zegt tegen Ties ‘gewoon volhouden, op een gegeven moment mag je dan borden aflikken en schaaltjes uitlikken’ (‘de kleien vaatwasser’ is een van Shads vele bijnamen)

Geniet van je mannetje - voor je het weet is ‘ie groot :)
;D ;D inweken en voorwassen heet dat ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door