Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463746
Lizzy schreef: wo 04 okt 2023, 17:58 Hoe gaat ie daar?
Het gaat langzaam beter! De pijn is stukken minder, kan nu zonder pijnstillers vla eten. Meer lukt nog niet, want alles is nog mega gevoelig. Maar drinken gaat wel veel beter en dat is eerst het belangrijkste. Oh en praten, dat lukt ook weer wat beter. Tot grote opluchting van Nina, want die vond het maar gek dat mama helemaal niets zei.
Energie is nog totaal weg, dus we accepteren braaf alle hulp die we geboden krijgen. De energie die er is moet in het herstel gestoken worden.
Door Lizzy
#3463765
Kaela schreef: wo 04 okt 2023, 19:18 Het gaat langzaam beter! De pijn is stukken minder, kan nu zonder pijnstillers vla eten. Meer lukt nog niet, want alles is nog mega gevoelig. Maar drinken gaat wel veel beter en dat is eerst het belangrijkste. Oh en praten, dat lukt ook weer wat beter. Tot grote opluchting van Nina, want die vond het maar gek dat mama helemaal niets zei.
Energie is nog totaal weg, dus we accepteren braaf alle hulp die we geboden krijgen. De energie die er is moet in het herstel gestoken worden.
Blij dat het iets beter gaat. Maar dit is echt wel heftig zeg.... Best wel fijn dat je huisarts het ook heel serieus neemt. Dat jullie samen ff gaan kijken waar dit nou vandaan is gekomen (stress??).
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463767
Lizzy schreef: do 05 okt 2023, 08:24 Blij dat het iets beter gaat. Maar dit is echt wel heftig zeg.... Best wel fijn dat je huisarts het ook heel serieus neemt. Dat jullie samen ff gaan kijken waar dit nou vandaan is gekomen (stress??).
Zoals het nu lijkt kan het twee dingen zijn. De tol van vermoeidheid en stress van de afgelopen 15 maanden. Die zijn loodzwaar geweest en ik kom chronisch slaap tekort. Het idee was natuurlijk dat nu met de buisjes dat wat beter zou gaan worden, maar misschien is dat net te laat.
Het andere is dat ik al jaren maagzuurremmers slik en dan kan je opnameproblemen krijgen. Tot nog toe was dat bij elke check in orde, maar de laatste keer was tijdens mijn zwangerschap, dus dat is al wel weer even geleden.
Door Lizzy
#3463770
Kaela schreef: do 05 okt 2023, 09:09 Zoals het nu lijkt kan het twee dingen zijn. De tol van vermoeidheid en stress van de afgelopen 15 maanden. Die zijn loodzwaar geweest en ik kom chronisch slaap tekort. Het idee was natuurlijk dat nu met de buisjes dat wat beter zou gaan worden, maar misschien is dat net te laat.
Het andere is dat ik al jaren maagzuurremmers slik en dan kan je opnameproblemen krijgen. Tot nog toe was dat bij elke check in orde, maar de laatste keer was tijdens mijn zwangerschap, dus dat is al wel weer even geleden.
Ik denk het eerste. En misschien wel een beetje ook het tweede erbij. Ik ben wel benieuwd, hoe je vitamine gehaltes zijn. Kunnen ze gelijk zink ook meenemen?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463774
Lizzy schreef: do 05 okt 2023, 11:18 Ik denk het eerste. En misschien wel een beetje ook het tweede erbij. Ik ben wel benieuwd, hoe je vitamine gehaltes zijn. Kunnen ze gelijk zink ook meenemen?
Ja dat is ook wel heel aannemelijk. Maar ik ben wel blij dat ze bloed wil checken, want het zou toch zonde zijn als ik met een of ander tekort rondwandel en dit nog een keer krijg. Ik zal vragen of ze zink ook aanvinkt!

In relatie tot het eerste, sinds de buisjes is Nina alweer een keer ziek geweest. Hoge koorts, eindeloze hoeveelheden snot. En inmiddels durf ik het wel te zeggen: geen oorontsteking! Normaal zouden we nu alweer dik in de oortjes ellende zitten. Dus de buisjes hebben wat mij betreft de eerste test heel goed doorstaan! Dat geeft wel wat hoop.
Door Lizzy
#3463776
Kaela schreef: do 05 okt 2023, 13:11 Ja dat is ook wel heel aannemelijk. Maar ik ben wel blij dat ze bloed wil checken, want het zou toch zonde zijn als ik met een of ander tekort rondwandel en dit nog een keer krijg. Ik zal vragen of ze zink ook aanvinkt!

In relatie tot het eerste, sinds de buisjes is Nina alweer een keer ziek geweest. Hoge koorts, eindeloze hoeveelheden snot. En inmiddels durf ik het wel te zeggen: geen oorontsteking! Normaal zouden we nu alweer dik in de oortjes ellende zitten. Dus de buisjes hebben wat mij betreft de eerste test heel goed doorstaan! Dat geeft wel wat hoop.
Fijn dat Nina geen oorontsteking heeft gekregen :-* !!!!!!!!!!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door