Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3463794
Wat fijn dat het heel voorzichtig wat beter gaat!
En ook heel fijn dat de buisjes bij jullie kleine meid de eerste test goed doorstaan hebben...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463862
Ik heb vanavond frietjes gegeten :groupwave2:

En vanmiddag al braaf een gezonde broccoli soep. Maar het ging zó goed vandaag met eten. Er moesten frietjes komen!
Door Lizzy
#3463865
Kaela schreef: za 07 okt 2023, 20:28 Ik heb vanavond frietjes gegeten :groupwave2:

En vanmiddag al braaf een gezonde broccoli soep. Maar het ging zó goed vandaag met eten. Er moesten frietjes komen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, frietjes!!!!!!!!!!! Groot gelijk en wat heerlijk voor je!
Gebruikersavatar
Door pike
#3463867
Kaela schreef: za 07 okt 2023, 20:28 Ik heb vanavond frietjes gegeten :groupwave2:

En vanmiddag al braaf een gezonde broccoli soep. Maar het ging zó goed vandaag met eten. Er moesten frietjes komen!
Super! :circle:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463988
Net controle gehad en de infectie is goed weg! Ik kan ook weer echt goed praten, eten en drinken, als is mijn smaak nog niet helemaal hersteld.

We gaan nu bloedonderzoek doen en als dit niet genoeg oplevert gaat er contact met de internist gezocht worden. Want dit zien ze normaal alleen bij mensen die bijvoorbeeld zwaar aan de chemo zijn en geen weerstand meer hebben. Dit is bij een gezonde volwassene totaal bizar.
Ben blij dat ze het zo serieus oppakt, want dit wil ik echt noooooooit meer!
Door frodo quin
#3463994
Fijn dat je je al zoveel beter voelt!
Goed dat ze willen meegaan in het verder uitzoeken, want dat zou ik in jouw plaats ook wel graag hebben. Het is best wel eng als je lichaam het zo laat afweten.
Het zou mij niet verbazen dat stress daar een grote factor in is, maar niet perse de enige.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3463998
Wat enorm fijn dat de infectie weg is! En ook heel fijn dat ze verder willen kijken naar de oorzaak. Hopelijk vinden ze iets waar je eenvoudig wat aan kan doen :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door