Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3463516
Is er iemand met verstand van aaifoon/IPhone?
Ik zit al een week te googlen en te klooien, heb studentaanhuis gebeld en hopelijk hebben ze iemand voor me.
Sinds een week zie ik mijn contacten soms wel en soms niet, ik had alles hersteld/terug gezet vanuit Icloud en zo staat het goed en weer zijn ze ineens weg en zie ik alleen telefoonnummers staan.
De groeps-contacten blijven wel met naam staan en de eenlingen worden met telefoonnummer weergegeven.
Ook zei een contact dat mijn profielfoto niet meer zichtbaar is :g: maar of dat er wat mee te maken heeft :confused1:
Ik heb mails verwijderd, foto's verwijderd, ik heb Icloud-opslag die lang niet vol is, maar ik ben zo langzamerhand het spoor bijster :-X
Sinds 3 weken heb ik een nieuwe, refurbished telefoon, kan het ook nog aan de telefoon zelf liggen? Ik heb m'n ouwe telefoon opgeladen en daar staan alle contacten goed in.

Edit: Outlook gaf problemen, na veel gehannes en gebel met Apple is het opgelost! Ik had er nooit zelf uit kunnen komen :-X

Barfplaats wordt gesponsord door