Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3468413
pike schreef: zo 18 feb 2024, 22:44 Oh ja ik zie het. In het overzicht staat Zutphen. In de tekst staat Hanzehal Zwolle. Maar Zwolle heeft idd de IJsselhallen. Oke dat is mooi dan gaan we voor de clubmatch in mei. :D
Die IJsselhallen zijn rijp voor de sloop :-X Was er begin februari en is een grote troosteloze bende geworden.... Mijn vader vertelde dat vorig jaar laatste keer platenbeurs/radiobeurs daar was omdat ze het gaan slopen ;)

Maar wat een heerlijk guitige kop heeft Bruun :)
#3468428
Kim_S schreef: zo 18 feb 2024, 17:30 Ik ken het gevoel :D
Als je eens zin hebt om naar een Wetter-fokkersdag of clubmatch of zo te komen, kun je hem in levende lijve zien :) Meestal in Zutphen.
(Of je moet een rondje Duitsland of Zweden willen doen, dat kan ook natuurlijk :biggrin2: )
Niet dat we die prachtige ogen van Bruun hier in Zweden al hebben gezien ::)

Maar een rondje Zweden is natuurlijk altijd aan te raden. Ook mooi 'rondje' voor op de motor. :cool:
#3468790
frodo quin schreef: di 27 feb 2024, 20:48 Hij ziet er zo ernstig en volwassen uit. Schijn waarschijnlijk? :biggrin2:
Momentopname :biggrin2:

Hij begint steeds meer zijn eigen willetje te krijgen. Hij jat ineens schoenen (maar komt ze dan ook weer zoooo ontzettend blij brengen als je doet alsof ie echt heul knap is dat ie dat gevonden heeft ;D)
En waar hij vanaf de eerste week braaf ging slapen ‘s avonds, blijft hij nu wat piepen en mopperen als we naar bed gaan. Hij ligt 1-2 meter van ons af, dus echt alleen is ie niet, en we doen expres al sinds hij er is alles hetzelfde bij het naar bed gaan. De enige verandering is hij zelf dus…

Het puberen lijkt dan toch echt wel te gaan beginnen :P
#3468799
Kim_S schreef: di 27 feb 2024, 21:01 Momentopname :biggrin2:

Hij begint steeds meer zijn eigen willetje te krijgen. Hij jat ineens schoenen (maar komt ze dan ook weer zoooo ontzettend blij brengen als je doet alsof ie echt heul knap is dat ie dat gevonden heeft ;D)
En waar hij vanaf de eerste week braaf ging slapen ‘s avonds, blijft hij nu wat piepen en mopperen als we naar bed gaan. Hij ligt 1-2 meter van ons af, dus echt alleen is ie niet, en we doen expres al sinds hij er is alles hetzelfde bij het naar bed gaan. De enige verandering is hij zelf dus…

Het puberen lijkt dan toch echt wel te gaan beginnen :P
Als het schoenen pikken onder puberen valt is Ties ook begonnen. Hij pikt dan wel geen schoenen maar sokken :biggrin2: zodra hij maar kans ziet. Geeft ze ook weer braaf terug (en ongeschonden gelukkig). Het is eerder grappig dan vervelend. Komt er heel triomfantelijk mee aanzetten en dan is het “Oh Ties dat mag toch niet! “ waarop hij prompt de sok laat vallen. Krijg ik nou wat lekkers? ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door