Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3468829
Kim_S schreef: wo 28 feb 2024, 08:06 Hahaha geweldig ;D

Hier is het “Oh Bruuuuuun wat hèb je daaaar?? :D “ en dan weet hij niet hoe gauw hij het moet komen laten zien :biggrin2:
Dat hebben we met Shadow ook gedaan tot hij er een spelletje van ging maken en met alles wat hij maar kon vinden aan kwam sjouwen. Inclusief mijn zonnebril. Toen ben ik met ‘leave it’ training begonnen - en met ook mopperen als die neus richting bepaalde zaken ging…

Hij is een knapperd die Bruun
#3468832
Pike deed dat vroeger ook. Die mocht geen dood hout eten nadat hij er een keer behoorlijk ziek van was geweest. Dus werd de tak geruild voor wat lekkers. Maar in het bos deed hij niks anders dan takken komen brengen, en ik maar snoep geven. Want als ik niet ruilde dan rende hij er mee weg en ging hem opeten ;D ;D ;D
#3469744
pike schreef: do 21 mar 2024, 12:44 Dat was ook een hele reis hoor. Ging het goed met hem in de auto?
Geniet ervan!
We zijn met de camper, 3 hele dagen over gedaan. Het ging wonderbaarlijk goed. Eerste stuk zat hij wel tegen mijn been geplakt, maar daarna is hij gewoon gaan liggen. Blij mee :)

En genieten gaat lukken, zo blij om weer “thuis” in Zweden te zijn :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door