Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3469954
Kim_S schreef: za 30 mar 2024, 21:39 Het is zo’n heerlijk tevreden ventje inderdaad :)

En hij is echt wel aan het puberen ook, hij tilt af en toe zijn poot al wel 10 cm op bij het plassen ;D
Ties tilt al een hele poos een poot op. Zeker 5 cm :biggrin2: Eerst af en toe maar nu is dat inmiddels de standaard. Soms kukelt hij bijna om als hij tegen een hellinkje staat ;D Wel doet hij het alleen met wandelen, in de tuin staat hij nog steeds op vier poten.
#3469992
hannabelgje schreef: di 02 apr 2024, 11:59 Ik heb mijn eerste reu puppy en ik moet zeggen dat dat plassen een dingetje is. Een teefje gaat echt hurken, in het begin zag ik het echt niet wanneer hij aan het plassen was.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Neemt toch duidelijk een houding aan. Wat gestrekter, rug wat lager, staartje omhoog, uhh heeft jouw Corgi eigenlijk een staart?
#3469998
hannabelgje schreef:Ik heb mijn eerste reu puppy en ik moet zeggen dat dat plassen een dingetje is. Een teefje gaat echt hurken, in het begin zag ik het echt niet wanneer hij aan het plassen was.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Gefeliciteerd met de komst van Bob, wat een schatje Afbeelding
Wij hebben nu ook de eerste keer een reu puppy en moest er ook erg aan wennen hoor. Het is dat hij wat groter is dan Bob (tevuerense herder) en dat hij zijn staart recht naar achteren doet, maar anders...... Bij teven is het een stuk makkelijker te zien.


Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door