Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3462653
Nou ik ben een tijdje afwezig geweest.
Eigenlijk had het verlies en hoe het vooral gegaan was (wordt er nog misselijk van) met Fozzy er keihard ingehakt.
Hij was eigenlijk ook mijn therapie hond, heeft me in heel erg moeilijke tijden echt geholpen, hij wist altijd wat ie moest doen . En toen was het ook erg moeilijk en toen was er zijn hulp ook nog eens niet.
Daarna deze winter ben ik heel lang ziek geweest en daarna dus chronisch moe
Lekker allemaal

Maar om toch te laten zien dat het hier nog steeds gek kan: ( oude bank weg wachtend op nieuwe ;) dus feest blijkbaar )
Mega lui die newfy's ;D

Door Lizzy
#3462674
Kaio schreef: vr 01 sep 2023, 10:08 Nou ik ben een tijdje afwezig geweest.
Eigenlijk had het verlies en hoe het vooral gegaan was (wordt er nog misselijk van) met Fozzy er keihard ingehakt.
Hij was eigenlijk ook mijn therapie hond, heeft me in heel erg moeilijke tijden echt geholpen, hij wist altijd wat ie moest doen . En toen was het ook erg moeilijk en toen was er zijn hulp ook nog eens niet.
Daarna deze winter ben ik heel lang ziek geweest en daarna dus chronisch moe
Lekker allemaal

Maar om toch te laten zien dat het hier nog steeds gek kan: ( oude bank weg wachtend op nieuwe ;) dus feest blijkbaar )
Mega lui die newfy's ;D


Fijn dat je er weer bent :-* . Ahhhh, ik heb er zo beeld bij hoe dat er enorm ingehakt heeft :'( :-* . Moeilijk he? En ja, dat blijft je toch dan een soort van achtervolgen he..... Dikke :bigarmhug:

Wat een heerlijk filmpje! Hij is zich echt aan het vermaken in z'n eentje he :biggrin2: . Zo schattig om te zien! Hij vindt het wel wat, die ruimte! Wat heb jij een mooie vloer trouwens. Wat is het? Lekker stroef ook! Nou, was genieten, dit filmpje, dank je :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3462680
Jep heel moeilijk.
Hij was gewoon een blij ei, altijd aanwezig , en super lief en gevoelig naar ons. Hij was gewoon enorm speciaal.

Staat inmiddels al een tijd een andere bank. Dus die fun is afgelopen, kan nog om de bank heenrennen hoor. Hij is inmiddels al 3.

Die vloer is een grindvloer. We wilden een stroeve vloer hebben geschikt voor groot ras. ( jong em oud) Nou uitermate geschikt ze kunnen zonder probleem in huis rennen ::) ;D
Door Lizzy
#3462687
Kaio schreef: vr 01 sep 2023, 15:56 Jep heel moeilijk.
Hij was gewoon een blij ei, altijd aanwezig , en super lief en gevoelig naar ons. Hij was gewoon enorm speciaal.

Staat inmiddels al een tijd een andere bank. Dus die fun is afgelopen, kan nog om de bank heenrennen hoor. Hij is inmiddels al 3.

Die vloer is een grindvloer. We wilden een stroeve vloer hebben geschikt voor groot ras. ( jong em oud) Nou uitermate geschikt ze kunnen zonder probleem in huis rennen ::) ;D
Dat werkt inderdaad goed zeg, dat grind! En het ziet er ook mooi uit!
Door frodo quin
#3462722
Gelukkig heb je een grote living ;D

Sterkte met het verlies. Een dierbare afgeven is heel moeilijk, al zeker wanneer het om een extra speciaal iemand gaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door