Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
We gaan een weekje naar Giethoorn met Zoë. Nu gaan we daar ook bootje varen want we hebben daar ook een eigen bootje. Ik zou dan ook willen proberen of Zoë mee wil in de boot. Ze vindt het normaal niet prettig om iets aan of om te hebben op haar halsband na.
Zouden jullie een zwemvest gebruiken of niet?

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door doranto
Ik zou ze een zwemvest aangeven. Mócht ze overboord vallen, is ze ook veel beter zichtbaar en makkelijker weer uit het water te vissen.
Door hannabelgje
Zichtbaarheid heb ik niet eens aan gedacht. Morgen wel ff de Zoë meeslepen naar de winkel om te passen.

Door Siberienne
Shadow heeft ook een zwemvest aan als we met de kano op stap gaan, voor het geval hij toch schrikt / paniekerig is / het water diep en dus koud(er) is of er meer stroming staat.
Door Kaela
Gierhoorn heeft op veel plekken de kanten van de vaarten met hoge boording afgewerkt. Dus als Zoe daar overboord valt, is de enige optie haar weer in de boot hijsen. Ze zal dan niet zelf uit het water kunnen komen. Dus een zwemvest lijkt me dan heel belangrijk.
Door hannabelgje
Zoë heeft een prachtig groen fluor zwemvest. Ze heeft er heel de winkel mee doorgelopen zonder problemen. Hij is goed verstelbaar dus onze Bob (puppy die we hopelijk in 2024 kunnen ophalen) kan hem straks ook aan.

Door pike
hannabelgje schreef: do 31 aug 2023, 13:32 Zoë heeft een prachtig groen fluor zwemvest. Ze heeft er heel de winkel mee doorgelopen zonder problemen. Hij is goed verstelbaar dus onze Bob (puppy die we hopelijk in 2024 kunnen ophalen) kan hem straks ook aan.

:D Wat leuk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door