Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459245
Nog een foto'tje. :)
IMG_20230427_121218.jpg
IMG_20230427_121218.jpg (4.38 MiB) 971 keer bekeken
IMG_20230427_121207.jpg
IMG_20230427_121207.jpg (4.27 MiB) 971 keer bekeken
De 2 patrijsjes. Broer en zus denk ik.
Het bruine is duidelijk een haantje, is overal het eerste bij en loopt veel te ver naar mijn zin bij moeders vandaan. ::) (en aan de tekening kan je't ook zien). Het bleke hoop ik heel erg dat het een hennetje is. Dan mag ze zeker blijven. :) Qua tekening zou het zeker kunnen.
Door Anne in Zweden
#3459247
Zooo schattig, die kuikentjes! En zo leuk altijd om een moederkloek aan het werk te zien! Ik zou willen dat alle moederdieren zo'n mooie tijd met hun jonkies mochten beleven. Hopelijk zitten er een paar leuke hennetjes voor je bij, PoP!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459265
Ja, ook niet te veel. :) Want dan kan ik het niet laten ze te houden. Ze kunnen zeker niet allemaal blijven. Maar het is zo leuk om kuikens te nemen. En we zoeken een goede thuis voor wie niet kan blijven, dus waarom ook niet.. :D
Het was ook weeral 2 jaar geleden.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3459309
pearlsofpassion schreef: vr 28 apr 2023, 20:11 Nog een foto'tje. :)
IMG_20230427_121218.jpg
IMG_20230427_121207.jpg
De 2 patrijsjes. Broer en zus denk ik.
Het bruine is duidelijk een haantje, is overal het eerste bij en loopt veel te ver naar mijn zin bij moeders vandaan. ::) (en aan de tekening kan je't ook zien). Het bleke hoop ik heel erg dat het een hennetje is. Dan mag ze zeker blijven. :) Qua tekening zou het zeker kunnen.
oohh puppy kipjes ;D :D
Zoooo leuk!!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459312
2x een foto waarop ze alle 9 te zien zijn.
IMG_20230427_145050.jpg
IMG_20230427_145050.jpg (5.12 MiB) 889 keer bekeken
IMG_20230430_115714.jpg
IMG_20230430_115714.jpg (5.13 MiB) 889 keer bekeken
De vleugeltjes komen hier en daar al leuk door. :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459313
Een mooie bak zo Hanna, top gedaan!
Wellicht geen slimme vraag maar kan de schildpad het hele jaar buiten blijven?

En de kuikentjes zijn zo leuk, wel foto's blijven maken he!
Gebruikersavatar
Door pike
#3459322
Anne in Zweden schreef: ma 01 mei 2023, 17:23 Te schattig gewoon, die kukies!

En wat een fijne schildpaddenbak, Hanna! Ook van mij geen slimme vraag: heeft een schildpad geen zwemwater nodig?
Misschien heeft ze wel een landschildpad :biggrin2: en volgens mij gaan die in winterslaap?
Maar ik vind het zeker ook een mooie bak!
Alleen, wat de schildpad nou in het vogeltopic doet?? :g:
Krijgen we ook een foto??
Door hannabelgje
#3459323
Charlie Angel schreef:Een mooie bak zo Hanna, top gedaan!
Wellicht geen slimme vraag maar kan de schildpad het hele jaar buiten blijven?

En de kuikentjes zijn zo leuk, wel foto's blijven maken he! Afbeelding
Het is een griekse landschildpad en die mag het hele jaar buiten blijven in dit klimaat. Hij houdt ongeveer een half jaar een winterslaap. Dan graaft hij zich in.
Omdat ze best veel lopen hebben ze ook behoorlijk wat ruimte nodig.
Omdat hij enorm van Red bull houdt dacht ik dat hij best in het vogel topic kon staan. (Dit is natuurlijk een grapje, red bull is vreselijk smerig en ik heb gewoon met mijn neus gekeken)

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3459325
hannabelgje schreef: di 02 mei 2023, 08:16 Het is een griekse landschildpad en die mag het hele jaar buiten blijven in dit klimaat. Hij houdt ongeveer een half jaar een winterslaap. Dan graaft hij zich in.
Omdat ze best veel lopen hebben ze ook behoorlijk wat ruimte nodig.
Omdat hij enorm van Red bull houdt dacht ik dat hij best in het vogel topic kon staan. (Dit is natuurlijk een grapje, red bull is vreselijk smerig en ik heb gewoon met mijn neus gekeken)

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ze zijn hartstikke welkom hoor! We kunnen er ook het grote exoten topic van maken. Ik vind het leuk om ze langs te zien komen!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459326

hannabelgje schreef:Het is een griekse landschildpad en die mag het hele jaar buiten blijven in dit klimaat. Hij houdt ongeveer een half jaar een winterslaap. Dan graaft hij zich in.
Omdat ze best veel lopen hebben ze ook behoorlijk wat ruimte nodig.
Omdat hij enorm van Red bull houdt dacht ik dat hij best in het vogel topic kon staan. (Dit is natuurlijk een grapje, red bull is vreselijk smerig en ik heb gewoon met mijn neus gekeken)

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ah, dank voor je uitleg! Leuk om te leren.
En wat mij betreft staat het hier prima hoor, lekker laten staan en zeker blijven doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door