Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3466951
Ahhhhh.....wat een heerlijk hoopje kat. Echt leuk om te zien dat katten ook zo lekker klef net elkaar kunnen zijn.
Door hannabelgje
#3466956
Ja ze zijn echt wel dol op elkaar. Ik ben blij dat we toen gekozen hebben voor deze oplossing. Ze zijn ook heel dik met mijn oudste heer Nori die 9,5 is. Die is door hun zijn tweede jeugd begonnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3468767
Vannacht was de jongste telg het huis weer af aan het breken en mij wakker aan het houden. Na een half uur gejank aan de deur heb ik hem maar mee in bed genomen waar hij zielsgelukkig tegen me aan kroop en de rest van de nacht geslapen heeft.
Het is me er eentje. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3468768
Hij is wel echt prachtig :smitten:

Hopelijk is het snel weer rustig ‘s nachts. En anders gezellig elke avond er bij in bed :biggrin2:
Door hannabelgje
#3468777
Ik vermoed dat hij het doet als hij niet bij de rest kan liggen en dan alleen moet liggen. Is nu de tweede keer in 8 maanden dat dit gebeurd.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3468788
hannabelgje schreef: di 27 feb 2024, 20:15 Ik vermoed dat hij het doet als hij niet bij de rest kan liggen en dan alleen moet liggen. Is nu de tweede keer in 8 maanden dat dit gebeurd.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Zou kunnen. Dat hij zich dan eenzaam voelt en bij jou gaat aankloppen. Zou iig verklaren waarom hij het niet vaker doet.

Ik heb altijd de deur open gehad zodat de katten zelf kunnen kiezen en ik slaap ook niet graag met een gesloten deur, aangenomen dat het in mijn eigen huis is. Nuja zowel in mijn vorig appartement als in mijn huis nu zijn er ook geen deuren.
Door hannabelgje
#3468792
Stiekem is het ook wel lekker zo'n levende knuffel in bed tegen je aan. Maar 4 siamezen op de slaapkamer wordt een circus vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3468794
hannabelgje schreef: di 27 feb 2024, 21:05 Stiekem is het ook wel lekker zo'n levende knuffel in bed tegen je aan. Maar 4 siamezen op de slaapkamer wordt een circus vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Qua drukte of qua bed in beslag nemen zodat jij enkel bog een plekje in een hele rare kronkelhouding hebt?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468805
hannabelgje schreef:Nee die gaan tikkertje spelen midden in de nacht.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding dat zorgt wel voor veel te weinig nachtrust, niet handig dus.

Maar wat een knapperd zeg! Afbeelding En als het maar zo af en toe is dan blijft het ook leuk toch.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door