Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Djeena
Een goede vriendin van mij heeft een Weimaraner. Het arme beestje heeft al vanaf het begin af aan ontstoken oren, vachtproblemen etc. Ze is al talloze keren bij de dierenarts geweest en ze krijgt iedere keer antibiotica mee. Dat is zij nu zat en zij wil naar een holistische dierenarts gaan.

Heeft iemand ervaringen met onderstaande kliniek?

https://alternatievediergeneeskunde.nl/contact/

Bedankt vast.
Door Lizzy
Ja ik. Ik vind het een fijne kliniek. En Caspar is een fijne dierenarts. Ik kan hen beslist aanraden. Maarrrrr, als je vriendin denkt "ohw, na 1 consultje, pilletje is het wel weer OK" dan zou ik haar gelijk uit de droom willen helpen. Ontstoken oren en vachtproblemen hebben altijd een dieper gelegen oorzaak (van voedselallergie tot allergie voor iets anders, stress, een combinatie van 10 dingen) en er alsmaar antibiotica in stoppen heeft een soort van omgekeerd effect, dat ook weer hersteld moet worden.

Het moet wel een beetje je ding zijn, alternatieve geneeswijze. Want anders lijkt de Lecher antenne wel een beetje op hocus pocus. Maar daar moet je dan een beetje doorheen kijken en kijken naar al het andere dat Caspar te bieden heeft (en dat is veel want hij weet veel van voeding, voelt dieren echt goed aan, is goed met Chinese kruiden, etc).
Door Djeena
Dank je Lizzy voor het antwoord, dan weet ik dat het daar goed is. Mijn vriendin komt zelf al jaren bij een natuurgenezer. Dat heeft haar ooit beter geholpen dan de reguliere geneeskunde.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door