Ivm het overlijden van Bandit ben ik op zoek voor op een grafsteen naar een passende tekst wat bij hem past
Hij was intelligent trouw lief gek op schapen mooi en mijn allesie
Heb al rond gekeken op internet maar zo moeilijk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kiara schreef: ↑za 24 sep 2022, 17:30 Ivm het overlijden van Bandit ben ik op zoek voor op een grafsteen naar een passende tekst wat bij hem pastEn deze woorden gebruiken? Zoiets?
Hij was intelligent trouw lief gek op schapen mooi en mijn allesie
Heb al rond gekeken op internet maar zo moeilijk
Charlie Angel schreef: ↑za 24 sep 2022, 22:44 Wat zijn de eerste woorden die naar boven komen als je aan hem denkt?Dat hij altijd bij mij was in goede en slechte tijden
En dan bedoel ik geen karaktertrekken maar puur wat hij voor jou betekende. Wat komt als eerste in je op?
Siberienne schreef: ↑zo 25 sep 2022, 11:33 Mooie tekst, ik heb er nog een beetje aan gesleuteldO geen eens gezien de spel fout
Jouw liefde was een wonder
Mijn bijzondere lieve schat
Mijn trouwe kameraad
Je woont voor altijd in mijn hart
Of
Je was mijn trouwste, liefste kameraad
Zoveel herinneringen samen
Mijn allesie voor altijd in mijn hart
Maar weet je, volg vooral je eigen gevoel (maar als je je eigen tekst gebruikt, schrijf dan in de eerste zin wel jouw liefde - dus met een w. Spelfout is snel gemaakt in emotie maar als je dat later ineens wel ziet ga je je misschien ergeren).
kiara schreef: ↑zo 25 sep 2022, 11:39 O geen eens gezien de spel foutHet ritme klopt ook niet helemaal, de ene zin is langer dan de andere.
Maar dat corrigeert mijn dochter wel
Ik vind bij mijn tekst de laatste regel niet echt rijmen
Dus vanaf zo trouw en lief daarna klopt het niet echt
Zo moeilijk
Siberienne schreef: ↑zo 25 sep 2022, 11:33 Mooie tekst, ik heb er nog een beetje aan gesleuteldMooi!
Mijn bijzondere lieve schat
Mijn trouwe kameraad
Je woont voor altijd in mijn hart
Of
Je was mijn trouwste, liefste kameraad
Zoveel herinneringen samen
Mijn allesie voor altijd in mijn hart
Maar weet je, volg vooral je eigen gevoel (maar als je je eigen tekst gebruikt, schrijf dan in de eerste zin wel jouw liefde - dus met een w. Spelfout is snel gemaakt in emotie maar als je dat later ineens wel ziet ga je je misschien ergeren).
kiara schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:39 Dan met tekst en foto eropOhww, ja hier kun je mooi echt wat tekst op kwijt. Wij hadden voor onze kat een grafsteentje, daar kon je echt maar 1 kort zinnetje op kwijt.
Had mijn dochter gevonden op internet
Is haar afscheid kado voor Bandit
Ook komt er nog een beeldje bij en een hekje eromheen en Drentse zwerfkeien
Hij verdient dit zo![]()