Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3449714
Leveren deze nog wel in NL, opeens leveren ze niet meer naar Duitsland :-X
Iemand nog onlangs besteld? Of is het nog ergens anders (betaalbaar, (ja weet ik wordt onderhand moeilijk)) te bestellen?
Gebruikersavatar
Door pike
#3449746
Ziet er niet naar uit en in nl levert google niks op..
68445E83-9BA9-430E-9814-9C9CA2261F22.jpeg
68445E83-9BA9-430E-9814-9C9CA2261F22.jpeg (104.26 KiB) 1008 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3449754
Hmm dan maar geduld hebben ....
Hopelijk gaat het zonder ook goed.
Jammer dat ze dat spul Berner nergens in Europa verkopen :-\
Gebruikersavatar
Door pike
#3449870
Oh die, ja, op het verkeerde spoor gezet door Viovet. Maar Pardoes was altijd al erg duur met de flexi joint naar mijn idee. Kan je niet in Engeland bestellen, of betaal je je dan blauw aan verzendkosten? (geen ervaring mee namelijk).
Door Mandarijn
#3449879
pike schreef: do 22 sep 2022, 20:17 Oh die, ja, op het verkeerde spoor gezet door Viovet. Maar Pardoes was altijd al erg duur met de flexi joint naar mijn idee. Kan je niet in Engeland bestellen, of betaal je je dan blauw aan verzendkosten? (geen ervaring mee namelijk).
Ik heb gekeken om in Engeland te bestellen.....sloeg achterover van de bezorg en uitvoerkosten
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3449881
Nou vorige keer viel dat reuze mee kwam maar 12 euro bij voor 2 flessen. Kan zijn dat dat inmiddels anders is. Brexit, gascrisis, energiecrisis, oorlogcrisis, arbeidscrisis, corona , of wat er nog meer in de aanbieding is :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3449889
Hmm ja ik weet alleen dat deze vloeibare de juiste samenstelling heeft ( hondpaardenfysio vindt de samenstelling ook helemaal prima)
Moet ook hyaluronzuur in zitten.
En ja met dit spul merkte ik echt verandering itt zoveel andere eerder gebruikte middelen .
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3449893
ok ik heb een andere engelse site gevonden waar bestellen wel kan. Bestel ik gelijk 3 flessen dan valt verzendkosten wel weer mee .
En als ik het goed lees overal, en ook op die site wordt dus de engelse BTW eraf gehaald (vaak 20%) en dan bij ontvangst moet ik weer de duitse btw betalen (19)
Ben benieuwd of de uitvoering ook zo gaat zijn :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door