Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3449146
Het gaat weer goed
Ze gaat zelf in en uit haar mandje ... met rand . Dat lukt weer prima
Uiteraard als er toezicht is
En op haar rug met beide pootjes omhoog
Bijlagen
20220906_074431.jpg
20220906_074431.jpg (3.89 MiB) 513 keer bekeken
Door smulpaap
#3449196
Ja hoor . De tramadol heeft zeker invloed
Ze heeft praktisch de hele dag geslapen
Nu net even een uurtje weg geweest
Ze heeft zo'n 20 minuten in vlot tempo gewandeld
Ik kreeg een email van de fysio , op 20 sept is er een plekje voor de hydro. Zo snel had ik dat niet verwacht. Morgen eerst in overleg arts om te vragen wat hij ervan vindt
En het is nu nog maar de vraag of de wond dan goed genezen is . En anders wachten we wel tot half oktober
Door smulpaap
#3449231
Ze mag per 20 Sept starten met hydro
Het is toch eerst kennismaken en vertrouwd raken met het bad
Wond gaat als een speer ,dus ik denk dat dat volgende week volledig genezen is
Tang zelf ging vanochtend ook als een raket
Heb haar op een gegeven moment in de koets gezet , klaar nu .
Gewoon lekker doorwandelen gaat prima
Rennen lijkt nog nergens op heb haar 2 keer even de kans gegeven , aan de lijn. Ze lijkt het zelf ook goed te beseffen , en stopt er mee
Vanochtend moest ze even bij haar vrienden kijken. We wandelen op asfalt , soms gras .en even samen rusten
Bijlagen
20220907_091349.jpg
20220907_091349.jpg (4.23 MiB) 384 keer bekeken
20220907_140039.jpg
20220907_140039.jpg (2.67 MiB) 384 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3449245
Klinkt allemaal heel goed! Maar wat ik mij (nog steeds ) afvraag, ze krijgt pijnstilling. En misschien gaat ze daarom wel als een speer :-\ wees alsjeblieft voorzichtig! Het herinnert me zo sterk aan paarden met peesblessures waar men te vroeg weer mee begon want “hij loopt toch goed?” Terwijl dat enkel door de buut kwam. Is natuurlijk totaal iets anders maar ik zie parallellen. Hopelijk zie ik spoken :-*
Door smulpaap
#3449252
pike schreef: wo 07 sep 2022, 19:58 Klinkt allemaal heel goed! Maar wat ik mij (nog steeds ) afvraag, ze krijgt pijnstilling. En misschien gaat ze daarom wel als een speer :-\ wees alsjeblieft voorzichtig! Het herinnert me zo sterk aan paarden met peesblessures waar men te vroeg weer mee begon want “hij loopt toch goed?” Terwijl dat enkel door de buut kwam. Is natuurlijk totaal iets anders maar ik zie parallellen. Hopelijk zie ik spoken :-*
Ik ben heel voorzichtig hoor :)
En idd zeker nu ze nog pijnstilling krijgt voelt ze zich " reuze goed " plus dat er weer een wereld voor haar open gaat . Ik kan weer vrij bewegen zonder pijn .
Zo wil ze bv graag graven , nee dus . Bermen aflopen want daar is het interessant . Nee dus, alle gewicht komt op de voorpootjes....
Ze mag best even " als een raket " Gaan maar wel op asfalt en rechtlijnig . Verder zie ik snel wanneer het genoeg is . Maar liever even buiten bewegen dan binnen onrustig zijn . Voor nu is ze voldaan als we terugkomen .En ligt heerlijk rustig . Binnen krijgt ze niet de kans om al geheel zelfstandig te bewegen . Alles gebeurt aan de lijn. Ik begeleid haar bv haar mandje in , ze mag er zelf instappen . Maar wel rustig . Het is natuurlijk makkelijker om erin te springen, dat gaat sneller .
Gebruikersavatar
Door pike
#3449256
smulpaap schreef: wo 07 sep 2022, 22:34 Ik ben heel voorzichtig hoor :)
En idd zeker nu ze nog pijnstilling krijgt voelt ze zich " reuze goed " plus dat er weer een wereld voor haar open gaat . Ik kan weer vrij bewegen zonder pijn .
Zo wil ze bv graag graven , nee dus . Bermen aflopen want daar is het interessant . Nee dus, alle gewicht komt op de voorpootjes....
Ze mag best even " als een raket " Gaan maar wel op asfalt en rechtlijnig . Verder zie ik snel wanneer het genoeg is . Maar liever even buiten bewegen dan binnen onrustig zijn . Voor nu is ze voldaan als we terugkomen .En ligt heerlijk rustig . Binnen krijgt ze niet de kans om al geheel zelfstandig te bewegen . Alles gebeurt aan de lijn. Ik begeleid haar bv haar mandje in , ze mag er zelf instappen . Maar wel rustig . Het is natuurlijk makkelijker om erin te springen, dat gaat sneller .
Klinkt goed allemaal! :thumbsupup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door