Maar het is heerlijk wandelen daar
Na afloop een terrasje , hmm krijg ik ook wat

Oh een aardbei en een stukje cake

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑do 28 jul 2022, 13:26 Leuke foto's weer! Volgens mij heeft je juffer het prima naar haar zin daar in het noorden!Absoluut . Nadeel : de lange lijn
Anne in Zweden schreef: ↑do 28 jul 2022, 13:26 Leuke foto's weer! Volgens mij heeft je juffer het prima naar haar zin daar in het noorden!Laatst het hartkleppen gebeuren . Nota bene in losloopgebied . Het is daar best druk met honden . Op dat moment ook . Geen hond die iets in de gaten had . Miss Hunter wel , die zat hoog in een boom . Ook daar komt ze niet meer los
smulpaap schreef: ↑do 28 jul 2022, 19:45 Laatst het hartkleppen gebeuren . Nota bene in losloopgebied . Het is daar best druk met honden . Op dat moment ook . Geen hond die iets in de gaten had . Miss Hunter wel , die zat hoog in een boom . Ook daar komt ze niet meer losDat heeft mij ook altijd verbaasd, dat geen hond wat in de gaten had. Het zijn wat dat betreft allemaal sukkels
pike schreef: ↑do 28 jul 2022, 21:34 Dat heeft mij ook altijd verbaasd, dat geen hond wat in de gaten had. Het zijn wat dat betreft allemaal sukkels![]()