Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3452860
Kaela schreef: wo 16 nov 2022, 16:05 Ik proef vooral alle goede bedoelingen en betrokkenheid en die waardeer ik heel erg. Maar ik wil niet het gevoel hebben me te moeten verantwoorden. Wij kiezen niet voor alternatief en dat maakt ons geen minder goede ouders. Het zijn de keuzes die wij maken met Nina’s welzijn voorop.

Dat gezegd hebbende, het bezoek aan de kinderarts heeft laxeermiddel en een proefperiode met maagzuurremmers opgeleverd. We gaan twee weken proberen om te zien of het helpt. Helpt het niet, dan zijn we wel wat door de opties heen. Dan zullen we door moeten bikkelen tot ze er overheen groeit.
Het laxeermiddel is om de doorstroming te bevorderen, wat ook een beetje zou kunnen helpen. Dat kunnen we, ook als de maagzuurremmers niet helpen, lange termijn blijven geven.

Hopelijk halen deze twee middelen in ieder geval het scherpe randje er af. Dat zou al veel schelen. Morgen kan ik het ophalen.
Ohhh ik hoop ook zo dat het gaat helpen!
#3452866
Ik hoop echt dat dit aan gaat slaan :-*
En het was mijn intentie niet om ook maar iets op te dringen hoor
Ik wilde beschrijven hoe wanhopig ik toen ook was . Je wilt zo graag het beste voor je kindje . En of dat nu regulier of alternatief is, daarin maakt elke ouder zijn eigen keuze .
En dat mag.
Belangrijkste is , denk ik , dat je je gehoord voelt door de arts . En dat je kunt vertrouwen op de arts . Juist als het om je kindje gaat
#3452885
Ooh maar ik zeg helemaal niet dat ik jullie slechte ouders vind omdat je niet voor acupunctuur gaat. Zeker niet en ook niet de intentie om op te dringen of dat je er verantwoordelijkheid over moet afleggen.

Ik hoop dat wat je krijgt aan slaat en Nina er snel kverheen groeit!
#3452912
Kaela schreef: wo 16 nov 2022, 10:00 Ik zie dat toch precies andersom. Tot nog toe is er geen arts die met zekerheid kan zeggen wat Nina heeft. En dan zou ik naar iemand toe moeten gaan waarvan ik op geen enkele manier kan beoordelen wat voor kennis en deskundigheid die persoon heeft en die zou ik dan moeten vertrouwen dat die persoon wel weet wat Nina heeft? Terwijl die persoon een geneeswijze toepast waar ik nul vertrouwen in heb. Nee, sorry, ik kan daar niets mee.
Maar nee. Je hoeft het niet te geloven.
Tis gewoon iets wat je dan kan uittesten. Ipv blind te testen of op gevoel.
Maar, dat is vooral als je niet weet wat het kan zijn.

En uiteraard hoef je je niet te verantwoorden als je die toer niet op wil.
Je hebt ook nog ideeën om uit te proberen. ;)
#3452934
@PoP, Smulpaap en Sam, ik weet dat jullie de berichtjes hebben geplaatst om me te helpen en te steunen. Zo ervaar ik het ook, want het is echt heel fijn dat jullie zo meedenken en ons het beste wensen. So no worries :-*

Gistermiddag waren de medicijnen eindelijk klaar en heeft ze de eerste porties gehad. Heel gedoe met zakjes korreltjes door de helft verdelen en dan in 7,5 ml water oplossen. Wie dat bedacht heeft. Maar ze dronk het goed op en nu maar afwachten!

Om het ook even leuk te houden, ze kan bijna omrollen! Ze is super druk met oefenen en komt nog nét niet over het dode punt heen. Echt super grappig om te zien hoe fanatiek ze er mee bezig is.
Afgelopen dinsdag ging ze een extra ochtend naar de opvang en de juffen waren helemaal blij. Ze hadden zoveel gehoord over die lieve vrolijke baby en nou mochten ze zelf een ochtend op haar passen. Ach, ze zeggen het vast tegen elke papa en mama, maar ik vind het heerlijk :biggrin2: Ze is in goede doen ook zo vrolijk en gezellig!
Komende zondag gaan we naar de verjaardag van oma en we hebben met vingerverf een kunstwerkje met haar voetafdrukjes gemaakt. Ik heb helemaal zin om dat te gaan geven. Dat zijn echt de leuke dingen en het lukt me weer steeds meer om daar weer echt van te genieten.

En ze groeit als kool dus ik mag alweer nieuwe schattige kleertjes gaan kopen :D we hebben al besloten dat we dit jaar geen kerstboom gaan doen, maar wel Nina twee dagen in de meest foute kerstkleertjes gaan hijsen die we kunnen vinden ;D
#3452937
Kaela schreef: vr 18 nov 2022, 08:09 @PoP, Smulpaap en Sam, ik weet dat jullie de berichtjes hebben geplaatst om me te helpen en te steunen. Zo ervaar ik het ook, want het is echt heel fijn dat jullie zo meedenken en ons het beste wensen. So no worries :-*

Gistermiddag waren de medicijnen eindelijk klaar en heeft ze de eerste porties gehad. Heel gedoe met zakjes korreltjes door de helft verdelen en dan in 7,5 ml water oplossen. Wie dat bedacht heeft. Maar ze dronk het goed op en nu maar afwachten!

Om het ook even leuk te houden, ze kan bijna omrollen! Ze is super druk met oefenen en komt nog nét niet over het dode punt heen. Echt super grappig om te zien hoe fanatiek ze er mee bezig is.
Afgelopen dinsdag ging ze een extra ochtend naar de opvang en de juffen waren helemaal blij. Ze hadden zoveel gehoord over die lieve vrolijke baby en nou mochten ze zelf een ochtend op haar passen. Ach, ze zeggen het vast tegen elke papa en mama, maar ik vind het heerlijk :biggrin2: Ze is in goede doen ook zo vrolijk en gezellig!
Komende zondag gaan we naar de verjaardag van oma en we hebben met vingerverf een kunstwerkje met haar voetafdrukjes gemaakt. Ik heb helemaal zin om dat te gaan geven. Dat zijn echt de leuke dingen en het lukt me weer steeds meer om daar weer echt van te genieten.

En ze groeit als kool dus ik mag alweer nieuwe schattige kleertjes gaan kopen :D we hebben al besloten dat we dit jaar geen kerstboom gaan doen, maar wel Nina twee dagen in de meest foute kerstkleertjes gaan hijsen die we kunnen vinden ;D
welke maat heeft ze nu aan kleertjes?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door