Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3447025
image.jpg
image.jpg (2.35 MiB) 485 keer bekeken
Vorige week….. 🥰

Chaplin heeft nu ook zn ‘speeluurtje’ 🤣🤣….. Oh en hij heeft sinds gisteravond iets nieuws, en daar was ik echt niet blij mee 😬….. Ik ging naar bed en meneer vond het nodig om mee te gaan…. Ik ga liggen en meneer gaat ook op mn kussen liggen ;D …. Uhhhhhhh….. Omdat ik nog niet teveel onverwachte bewegingen kan maken, moest ik stil liggen, zodat hij ook rustig bleef liggen….. Met als gevolg dat ik amper kon slapen, bang om hem te laten schrikken :'( …..
Halverwege de nacht dacht Charlie ook om gezellig erbij te komen…. Maar hij wilde ook bij mn kussen er op springen… En dat accepteerde Chaplin niet, dus blazen en wegsprinten…. Bijna nagels in mn gezicht :-[ … beide katten naar de woonkamer en kon ik eindelijk echt slapen….. Werd iets over half 8 wakker, maar nog erg moe :'( ….. Denk dat ik de deur naar de slaapkamer maar dicht doe 🤔🤔…..
#3447031
Je kan ze ook rustig verzoeken niet op je kussen te gaan liggen. ;)
Hoef ik ook niet, maar op bed is wel uiterst gezellig. :smitten:

Gewoon telkens rustig en zachtjes wegduwen als hij op je kussen wil liggen.
In het begin gaat hij dan wss meteen de kamer uit. Dat is dan maar zo. Als je geluk hebt komt hij op den duur dan wel aan het voeteind of tegen je buik of benen aan liggen.
Je gaat het wel even moeten volhouden maar op den duur valt de euro wel.
#3447032
Inderdaad. Als ze echt op bed willen en ze krijgen een zacht duwtje, dan gaan ze wel verliggen.

Bono ligt hier op een rieten stoel die (speciaal voor hem) naast het bed staat en Yuna ligt altijd op of tussen mijn benen maar na een tijdje verhuist ze naar het puntje van mijn bed waar ik een dekentje voor haar heb liggen.
#3448918
Update:

Het gaat ontzettend goed met de heren…..
Charlie komt regelmatig zelf naar me toe voor een kriebeltje… Ook als ik richting de slaapkamer ga en het nachtlampje aan doe, sprint hij naar de slaapkamer en springt ie op het bed :biggrin2: …. Van de week kwam hij op de bank liggen en met wat gekriebel op zn kop als afleiding kon ik wat klitten weg knippen…. De borstel vindt hij nog steeds niets, dus met aaien, haal ik al veel losse haren eruit…..

En Chaplin boekt de meeste vooruitgang 🥳🥳….. Meneer ligt bijna niet meer onder de bank (alleen als mn kinderen komen en die komen niet zo vaak :'( )….. Hij ligt vrijwel alleen maar in het kartonnen huisje (met een krab bodem), op de bank of op mn bed….. Ook zit hij regelmatig op de vensterbank naar buiten te kijken…. Hij vindt het ook heerlijk om gekriebeld te worden; we zitten vaak samen op de bak :D ….

Wat betreft eten, gaat dat ook best wel goed…. Als ik vrij ben, krijgen ze meerdere keren kleine porties: overdag tot een uur of 4 brokjes, rond 6 uur kipfilet en rond een uur of 8 een beetje blik….. Als ik moet werken, is het gewoon 3x per dag (ochtend brok, als ik thuis kom kipfilet en als ik naar bed ga nog een beetje blik)….. Charlie is een grote eter en Chaplin eet liever kleine porties, dus dat is nog steeds een beetje uitproberen…… Maar ze eten met smaak ;) ….

Sinds 2 wk heb ik een 2 persoonsbed… En dat vonden de heren ook heerlijk ;D …… Zodra ik in bed lig (ik lig bijna altijd in de foetus-houding ;) ), gaat er 1 tegen mn buik liggen en de ander in mn knie-holte….. En da’s erg handig als ik ‘s nachts er uit moet om te plassen :-[ …. Charlie gaat meestal uiteindelijk aan het voeteneinde liggen, dus heb ik meer ‘beweegruimte’ ::) …..

Jammer genoeg wordt de krabpaal niet meer gebruikt…. Kan zijn dat het gewoon te warm is, maar vind het wel jammer….
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door