Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3445941
Kaela schreef: vr 17 jun 2022, 10:09 ;D ;D ;D ;D

Mooi plekje Smulpaap! Fijn dat jullie lekker op orde raken.
Ja , heerlijk hoor .
Enige punt is : De oudere dorpsbewoners :biggrin2: beginnen ze een gesprek , en dan begrijp ik er niets van . Dat zeg ik dan ook maar . Niet te verstaan soms , maar ze spreken ook Nederlands :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3445949
smulpaap schreef: vr 17 jun 2022, 10:20 Ja , heerlijk hoor .
Enige punt is : De oudere dorpsbewoners :biggrin2: beginnen ze een gesprek , en dan begrijp ik er niets van . Dat zeg ik dan ook maar . Niet te verstaan soms , maar ze spreken ook Nederlands :biggrin2:
Oh, maar dan zou ik Fries terug kunnen gaan praten... Dan krijg je de leukste gesprekken! :biggrin2:
Door irmaa
#3446077
Ja ff wennen dat dialect, volgens mij woon ik vlakbij jou, je woont in Peize toch? moest 20 jaar geleden ook wennen.
Ben je bij Roadz geweest? zag dezelfde tafel ;-)
Heel veel woonplezier!
Door smulpaap
#3446088
CindyMayella schreef: ma 20 jun 2022, 17:07 Heerlijk huisje!,, :-*
Ja idd ..... huisje ;D maar heerlijk zo hoor . Je loopt een rondje en je hebt je hele huis gehad :biggrin2: snel klaar met huishoudelijke beslommeringen ..ideaal
Door smulpaap
#3446089
irmaa schreef: ma 20 jun 2022, 17:16 Ja ff wennen dat dialect, volgens mij woon ik vlakbij jou, je woont in Peize toch? moest 20 jaar geleden ook wennen.
Ben je bij Roadz geweest? zag dezelfde tafel ;-)
Heel veel woonplezier!
Ik dacht laatst nog , wie woont er in Zevenhuizen ? Dat ben jij toch ?
Ja ,ik in Peize
En ach , alles went hoor ,dus dat dialect ook :biggrin2:
Ja klopt , we hebben de meubels bij Roadz gekocht . Leuke winkel , leuk personeel
Door irmaa
#3446095
Ja klopt, en ja heel leuke winkel met heel vriendelijke mensen.
Toentertijd, kwam ik daar met 3 leonbergers, de buurman, een oudere gepensioneerde boer zei: Wat een dikke honden.
Dacht wat nu... dikke honden? was echt....
Bedoelde hij hele grote honden mee..............
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door