Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
Omdat hier heel veel ervaring zit :P

Heeft iemand ervaring met een zoneregeling op de vloerverwarming? Dus dat mijn werkkamer boven apart geregeld kan worden qua verwarming van de vloerverwarming. Om meer kamers gaat het eigenlijk niet…

We hebben het systeem EVO Home van Honeywell aangeraden gekregen maar dat ligt tussen de 500-1500 qua kosten. Dat vind ik een hoop geld om mijn werkkamer apart te kunnen schakelen. Komt nog bij dat de bodem van de schatkist serieus in zicht is…

Werken in een koude kamer is het ook niet natuurlijk maar via Google kom ik er niet helemaal uit wat de mogelijkheden zijn. Zitten hier mensen die hetzelfde hebben en hoe hebben jullie dat geregeld?
Door doranto
Bij ons is het zo dat de verschillende zones compleet met de thermostaten bij de aanleg gemaakt zijn. De hoofdthermostaat zit in de woonkamer. Die bepaald wanneer de verwarming aan of uit gaat. In de andere ruimtes zitten ook thermostaten, maar die kun je eigenlijk dus alleen lager zetten. Ik denk dat wanneer je een ruimte echt afzonderlijk wilt kunnen regelen, de thermostaat die je daar plaatst dan rechtstreeks met de warmte installatie moet kunnen communiceren.
De installateur die het heeft aangelegd, zal ongetwijfeld weten wat de mogelijkheden zijn.
Door MillyMol
Ik heb in elke ruimte een WiFi thermostaat hangen die afzonderlijk kan worden ingesteld. Is wel elektrische vloerverwarming waarvoor ik ook per ruimte afzonderlijk de bekabeling heb gelegd. Ik heb dus geen centrale thermostaat met zone instelling.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door