Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3454579
Vanavond is ze echt extra lief voor mij.. :'(
Ze kwam bij me liggen op de bank. Dat is echt maanden geleden. En nu plots, kroop ze tegen me aan. En dat terwijl Luis een metertje verder lag...
Typisch he, dan ga je weer twijfelen..

Het is idd erg lastig...
Ik ben ervan overtuigd, als ze nu de juiste match maken, ze heel gelukkig kan worden. Ze vindt alle mensen echt geweldig als ze op haar gemak is. Iedereen die op bezoek komt is meteen verkocht en ze is super lief en mooi.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3454584
Oh PoP wat verdrietig. Je hebt zo je best gedaan. Maar soms werkt het gewoon niet. Daar kun je niets aan doen.

Nu geef je haar de kans een plekje te vinden waar ze tot haar recht kan gaan komen. En dan kunnen jullie tot rust komen. Voor iedereen het beste en het is ontzettend dapper dat je dat durft in te zien en naar handelt. Maar dat maakt het niet minder verdrietig, sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3454586
Wat een moeilijke maar moedige beslissing.
Heel veel sterkte vandaag! :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3454598
Ik ben al de hele ochtend aan het twijfelen. :'(
Dan vraag ik me bij alles af: zou ze dat missen? De gerbils vb. En het vlees? Vast wel!

Binnen een kwartiertje vertrekken.

Ik weet het eigenlijk echt wel, maar toch. Nu lijkt ze hier wel graag te zijn.
Dat ik vorige week nog dacht dat ze hier niet gelukkig was, lijkt nu weer zo ondenkbaar.
Maar ze zal idd op een plekje zonder andere katten ongetwijfeld nog gelukkiger zijn. Hopelijk vinden ze zo'n heerlijk plekje, met knuffelmensen en evt mensjes en een tuintje waar ze in mag.
Door Anne in Zweden
#3454607
pearlsofpassion schreef: do 15 dec 2022, 11:33 Ik ben al de hele ochtend aan het twijfelen. :'(
Dan vraag ik me bij alles af: zou ze dat missen? De gerbils vb. En het vlees? Vast wel!

Binnen een kwartiertje vertrekken.

Ik weet het eigenlijk echt wel, maar toch. Nu lijkt ze hier wel graag te zijn.
Dat ik vorige week nog dacht dat ze hier niet gelukkig was, lijkt nu weer zo ondenkbaar.
Maar ze zal idd op een plekje zonder andere katten ongetwijfeld nog gelukkiger zijn. Hopelijk vinden ze zo'n heerlijk plekje, met knuffelmensen en evt mensjes en een tuintje waar ze in mag.
Misschien bespeurt ze een verandering bij jou waardoor ze zelf ook minder gestrest is? Ik kan me voorstellen dat je de afgelopen tijd steeds vanuit je ooghoeken de kattensituatie in de gaten hebt gehouden, en nu je besloten hebt dat je er iets aan gaat doen, ben je misschien minder gestrest, wat zij dan weer oppikt.

Jammer hoor, dat het ondanks al je inzet niet gelukt is. Aan jouw inspanningen heeft het in elk geval niet gelegen. En je doet dit voor haar bestwil, vergeet dat niet. Maar toch, sneu is het wel voor jullie.

Sterkte vandaag.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3454623
Ongetwijfeld voelde ze iets aan.
Maar het gaf ook weer meer blazen en meppen ed, dus echt beter was dat nu ook weer niet...

Ik weet dat het goed is. Maar het voelt zo niet...
Beetje zoals wanneer je een dier dat lijdt moet laten inslapen. Je weet dat het beter is, maar het doet nog steeds pijn.
Met het verschil dat zij niet dood is en dat is dus draaglijker. Maar ik voel me dan wel weer schuldig, dat ik haar zo ergens vreemd breng en achterlaat. Pfff... Ik had liever zelf een nieuw plekje gevonden en haar meteen daarheen gebracht. Maar goed, tis wat het is.
Nu wacht nog de zware taak om het aan iedereen te vertellen en uit te leggen. Zucht...
Iedereen was gek op haar, dat wordt nog wat. Mijn vader snapt er alleszinds niets van hoe ik zo'n mooie lieve poes weg kan doen...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3454625
:bigarmhug:

Je hebt echt alles gedaan. Ik hoop dat ze een mandje vind dat aan de jouwe kon tippen.
Veel sterkte.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3454644
Dank je Sam. :-*


Ik vind er niets aan.
Ik zou haar eigenlijk liever terug halen. :-[

En ik maak me zorgen zoals wanneer je een kind bij de opvang afzet: gaat ze wel willen eten, en gaat ze wel een plekje vinden waar ze rustig durft slapen? Wat zal ze zich alleen voelen... :(
Zucht...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3454646
Je hebt je best gedaan!!!! Meer dan dat kun je niet doen…. nu moet je het een plekje geven, en dat kost tijd :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door