Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3438520
Ik heb hele inspirerende en motiverende honden als ik aan het werk ben, het is jammer dat ik de snurk geluidjes niet op de foto krijg. Afbeelding

Hoe is dat bij jullie? Liefst natuurlijk met bewijs. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3438521
Haha het enige wat je daardoor wilt is er bij gaan liggen snurken!

Hier is het oppassen geblazen. Kaela gaat altijd op struin, die sloopt dingen. Charlie gaat sinds een tijdje ook steeds meer op struin en die sloopt ook graag spullen, maar ook tenen!
67F49EC9-929A-4BA8-AC50-E2334BC32DDE.jpeg
67F49EC9-929A-4BA8-AC50-E2334BC32DDE.jpeg (4.44 MiB) 1011 keer bekeken
Oke en ik werk dus meestal in pyjama, betrapt ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3438524
Kaela schreef: do 20 jan 2022, 17:17 Haha het enige wat je daardoor wilt is er bij gaan liggen snurken!

Hier is het oppassen geblazen. Kaela gaat altijd op struin, die sloopt dingen. Charlie gaat sinds een tijdje ook steeds meer op struin en die sloopt ook graag spullen, maar ook tenen!

67F49EC9-929A-4BA8-AC50-E2334BC32DDE.jpeg

Oke en ik werk dus meestal in pyjama, betrapt ;D
Geweldig, in pyama!! Waarom ook niet. En jij zit ook gewoon op de bank? Lukt dat?

Maar tenen slopen is niet grappig. ;D Doen ze ook aan snoertjes slopen?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3438525
Charlie Angel schreef: do 20 jan 2022, 18:54 Geweldig, in pyama!! Waarom ook niet. En jij zit ook gewoon op de bank? Lukt dat?

Maar tenen slopen is niet grappig. ;D Doen ze ook aan snoertjes slopen?
Nee ik bezet samen met het gevogelte een slaapkamer. Tot de verbouwing klaar is en we vogels en werkplek weer naar de bijkeuken kunnen verplaatsen.

Ze doen ook aan snoertjes slopen. Ik had daarom ook alles weggewerkt, maar toen moesten we opeens weer een dag in de week naar kantoor. Sindsdien is het een wat ongeorganiseerde rommel. Maar ze zijn nooit los als ik niet in de kamer, dus het kan zo wel.
Door smulpaap
#3438528
Tut hola kent natuurlijk het dagprogramma van de baas
Ze loopt zo nu en dan even langs , zeg baas ik wil even dat je me aait . Oh je bent nog steeds aan het werk
Dan is het lunchpauze , tut komt erbij
Straks mag ik de kefir uit de beker likken
En als dat gebeurt is pakt ie even de krant
Maare ik wil wel even op schoot hoor
En uiteraard weet tut exact wanneer de werkdag voorbij is :biggrin2:
Bijlagen
20201014_174633.jpg
20201014_174633.jpg (779.48 KiB) 919 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3438533
Kaela schreef: do 20 jan 2022, 19:16 Nee ik bezet samen met het gevogelte een slaapkamer. Tot de verbouwing klaar is en we vogels en werkplek weer naar de bijkeuken kunnen verplaatsen.

Ze doen ook aan snoertjes slopen. Ik had daarom ook alles weggewerkt, maar toen moesten we opeens weer een dag in de week naar kantoor. Sindsdien is het een wat ongeorganiseerde rommel. Maar ze zijn nooit los als ik niet in de kamer, dus het kan zo wel.
Ja, dat is lastig inderdaad als je dan weer een dag naar kantoor moet, moet je toch steeds je spullen verkassen en snoertjes blijven dan niet meer weggewerkt.
En heb je dat al eens als excuses gebruikt bij je baas? Sorry baas, ik kan niet werken, de vogels hebben mijn snoeren doorgebeten. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3438535
smulpaap schreef: do 20 jan 2022, 22:01 Tut hola kent natuurlijk het dagprogramma van de baas
Ze loopt zo nu en dan even langs , zeg baas ik wil even dat je me aait . Oh je bent nog steeds aan het werk
Dan is het lunchpauze , tut komt erbij
Straks mag ik de kefir uit de beker likken
En als dat gebeurt is pakt ie even de krant
Maare ik wil wel even op schoot hoor
En uiteraard weet tut exact wanneer de werkdag voorbij is :biggrin2:
Grappig hoe snel ze zo'n dagschema door hebben he, ze zijn best slim daarin.
Hier staat Bobbie ook altijd rechtop tegen mijn stoel als ik eens langer door ga dan normaal.

Werkt de baas altijd thuis of nu door de coronaregels?
Door Lizzy
#3438541
Heel, heeeeeeeeel lang geleden werkte ik al vaak vanaf thuis. Dat was toen echt nieuw en nog niet best geaccepteerd. Ik deed dat omdat onze Pinkel niet alleen thuis kon blijven. Maar het gaf dermate veel gezeik dat ik uiteindelijk ben gestopt met werken. Ik vond het heerlijk, om thuis te werken. Maar ik maakte veel meer uren dan als ik naar kantoor ging. En ik was ook productiever dan op kantoor. Want daar klets je bij de koffiehoek met Piet en Marie terwijl er thuis niks te beleven valt.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3438544
Lizzy schreef: vr 21 jan 2022, 07:57 Heel, heeeeeeeeel lang geleden werkte ik al vaak vanaf thuis. Dat was toen echt nieuw en nog niet best geaccepteerd. Ik deed dat omdat onze Pinkel niet alleen thuis kon blijven. Maar het gaf dermate veel gezeik dat ik uiteindelijk ben gestopt met werken. Ik vond het heerlijk, om thuis te werken. Maar ik maakte veel meer uren dan als ik naar kantoor ging. En ik was ook productiever dan op kantoor. Want daar klets je bij de koffiehoek met Piet en Marie terwijl er thuis niks te beleven valt.
Ik moest er enorm aan wennen, van kantoortuin met 100 man, naar hele dagen helemaal alleen. Inmiddels vind ik dat meestal heel fijn. Al zou ik ook wel weer 1 dag per week op kantoor willen werken.
Meer uren draaien doe ik zeker niet. We mogen onze uren nu zelf indelen, als je aan het eind van de week je uren maar gedraaid hebt. En dat is super de luxe. Maar extra werken doe ik alleen als er om gevraagd wordt met overwerk. Ik heb er niet echt de functie naar om de baas stelselmatig uren cadeau te doen.
Ik denk wel dat ik productiever ben. Inderdaad veel minder afleiding. En ook door mijn tijden zelf in te delen. Soms als ik heel moe ben ga ik gewoon even slapen (momenteel dus heel vaak) en ben ik daarna weer fris. Op kantoor kan dat natuurlijk niet. Ik denk dat ik door zulke dingen wel meer werk verzet.
Al zijn de dagen dat ik niet lekker in mijn vel zit wel minder. Normaal werd je dan op kantoor afgeleid en opgevrolijkt en nu zit je dan in je eentje met je ellende. Dat vind ik soms wel moeilijk.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3438548

Lizzy schreef:Heel, heeeeeeeeel lang geleden werkte ik al vaak vanaf thuis. Dat was toen echt nieuw en nog niet best geaccepteerd. Ik deed dat omdat onze Pinkel niet alleen thuis kon blijven. Maar het gaf dermate veel gezeik dat ik uiteindelijk ben gestopt met werken. Ik vond het heerlijk, om thuis te werken. Maar ik maakte veel meer uren dan als ik naar kantoor ging. En ik was ook productiever dan op kantoor. Want daar klets je bij de koffiehoek met Piet en Marie terwijl er thuis niks te beleven valt.
Bij mij is het ook uit nood geboren, maar inderdaad ben je veel productiever. Jammer dat het voor jou niet zo geaccepteerd werd, ze keken dan als je het mij vraagt niet naar het feit dat je meer deed dan op kantoor.
Contact met werkgevers is er hier toch wel via telefoon. En inderdaad, meestal werk ik ook meer, het is ook gewoon al zo lang erg druk bij ons.
#3438558
Ik ben absoluut voor thuiswerk, maar ik denk wel dat ik er zelf niet goed in zou zijn. Snel afgeleid en moeite om te beginnen. Heb ik altijd problemen mee thuis.
Gelukkig is Meneer Pop er een kei in. :biggrin2: Die doet ook meer uren, maar hij is nog steeds veel meer bereikbaar dan toen hij steeds op kantoor moest. Hij gaat nu 3x per maand of zo op kantoor.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3438559
Voor corona werkte ik altijd de vrijdag al thuis. Dan werk ik een halve dag en het is wel fijn dat je dan in de rust wat zaken uit kan werken ipv afgeleid worden in grote kantoortuin.
Liefste heb ik een balans van bijvoorbeeld 50/50 kantoor en thuis. Het scheelt ook wel dat ik eigen kantoortje heb thuis. En ik vind het heerlijk om dan ergens halverwege de ochtend eens onder de douche te stappen en net wat langer in bed te kunnen blijven liggen :biggrin2:

Dinky heeft ook heel goed door wanneer het lunchtijd is. Dan komt ze mij vaak ophalen van boven. En 's ochtends na het ontbijt loopt ze altijd met mijn vriend mee naar beneden omdat de deur naar de tuin dan open wordt gedaan zodat ze haar ronde door de tuin kan maken ;D Zal voor haar wel wennen zijn wanneer we beide weer meer naar kantoor zouden mogen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door