Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3439465
Wat lekker dat het allemaal zo soepeltjes loopt. Dat is het voordeel van lokaal winkelen vaak.

Leuke kast en een mooie bank!
Door smulpaap
#3439767
Ronald schreef: zo 06 feb 2022, 17:43 Wat lekker dat het allemaal zo soepeltjes loopt. Dat is het voordeel van lokaal winkelen vaak.

Leuke kast en een mooie bank!
Ja hoor . Heerlijk gewoon , en zeker op deze afstand
Kreeg net een appje , de vloer is klaar
Bijlagen
IMG-20220211-WA0004.jpg
IMG-20220211-WA0004.jpg (126.93 KiB) 912 keer bekeken
IMG-20220211-WA0002.jpg
IMG-20220211-WA0002.jpg (140.95 KiB) 912 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3439811
Zo, wat mooi! En wat een geweldige bank! Prachtige kleur, daar hou ik wel van - onze bank is feloranje. :biggrin2:

Leuk om al lokale contacten te hebben, dat is zo belangrijk om je snel weer thuis te voelen. En de service is prima, als ik het zo lees. :D
Door smulpaap
#3439829
Ja , het begint wat te worden
Nu nog even nadenken over de keuken. De onderkastjes ontbreken , het is een rolstoelvriendelijke woning geweest
De schuifdeuren houden we , ruimtebesparend . Verder nog een douchescherm scoren .... En we hebben lekker ook een douchestoel :biggrin2:

En ja , een lekker gekleurde bank is leuk

Nu hier de boel nog op orde brengen
Het is overal druk , of personeelsgebrek of corona . En die stormschade moet echt gerepareerd worden
Dan nog een afspraak met de kringloop, we hebben zelf ook al veel weggebracht , maar zij komen de oude meubels ophalen

Dan nog een laatste afspraak bij tutje haar vertrouwde osteopaat. Ze kent haar goed, gelijk een eindverslag voor de nieuwe Osteo
Ik wil toch dat ze 3 tot 4 x per jaar gezien word
Door smulpaap
#3439901
rosmin schreef: za 12 feb 2022, 12:15 Wat gaat het snel!
Mooie vloer trouwens, wanneer ga je definitief verhuizen?
Wat ik al schreef . De stormschade moet eerst gerepareerd worden . We kunnen het zo niet achterlaten .
Door smulpaap
#3442855
De hut is verkocht :D
Duurde iets langer vanwege stormschade
En verbouw plannen nieuwe eigenaar

Dus , we kunnen nu verder
Straks eens kijken of ik mn laarzen nog kan vinden . Die waren natuurlijk al ingepakt

Oude meubels op laten halen door kringloop
Vriezer gaat naar de buurjongen , die heeft ook net een huis gekocht
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door