Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3445737
CindyMayella schreef: za 11 jun 2022, 15:56 ‘Beschaafde’ buik zou ik zeggen ;) …. Bij mn oudste was weinig te zien en bij de jongste was ie zo groot, dat ik zelfs mn broek niet eens meer vast kon maken ;D
Dit is een positiebroek he ;). Ik kan mijn normale kleren echt niet meer aan.
pearlsofpassion schreef:Behoorlijke buik al op 13 weken! :o
Bij de meesten begin je dan net een beetje te zien.

Die laatste ziet er idd zo ongeveer voldragen uit. Mooi rond ook. :)
Succes met de laatste loodjes! Ze geven nog heel warm weer volgende week. Hopelijk heb je er niet te veel last van.
Waarheid is dat ik voor mijn zwangerschap ook al een buikje had. Het ging het gelukkig wel redelijk vlot van “spekjes-look” naar zwanger-look.

Tot nog toe heb ik weinig last van de temperaturen. We gaan het meemaken, kan ik mijn positie-korte broek nog eens een keer aan!
#3445750
Jeetje .... jouw 13 weken buik had met 23 weken ;D
En die onwijs mooie bolle toet die je nu hebt heb ik zelfs nooit gehad
(ik heb vals gespeeld hoor, heb geworpen met 34.5 weken ;) )
Uiteindelijk was ik de ochtend na de bevalling gewoon een aantal kilo lichter als toen ik de zwangerschap inging :biggrin2:
#3445754
Ina schreef: za 11 jun 2022, 20:40 Jeetje .... jouw 13 weken buik had met 23 weken ;D
En die onwijs mooie bolle toet die je nu hebt heb ik zelfs nooit gehad
(ik heb vals gespeeld hoor, heb geworpen met 34.5 weken ;) )
Uiteindelijk was ik de ochtend na de bevalling gewoon een aantal kilo lichter als toen ik de zwangerschap inging :biggrin2:
Ik ook!
Ik was meestal lichter na de zwangerschap.
Om dan in de 6 maanden erna weer 5 kg aan te komen wegens een niet aflatende honger door de borstvoeding. :(
En die 3x 5 kg hangen er nog steeds aan. :-X
#3445756
Ik verwacht na de bevalling ook lichter te zijn of rond mijn startgewicht uit te komen. Tot nog toe pas 7,5 kilo erbij en ik krijg van steeds meer mensen te horen dat ze aan mijn gezicht en armen zien dat ik zelf afval. Het komt niet op een kilo aan, maar ik ben wel heel blij dat de kilo’s er niet aangevlogen zijn. Dan hoeven ze er ook niet weer af.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door