Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3437888
koekje schreef: do 06 jan 2022, 20:45 Jaaaa, da's leuk he. Een soort gekietel aan de binnenkant van je buik :smitten:
Jaaaaa! Ik lees overal dat je eerst denkt dat het je darmen zijn. Maar het is net alsof iemand met 1 vinger je plagend zit te kietelen van binnen. Ik heb het nu drie keer gevoeld, elke keer in de avond.
#3437903
Sonja schreef: za 08 jan 2022, 10:28 Aaah, dat is zo'n mooi, speciaal gevoel! ❤️❤️❤️
En nu nog leuk! Tegen de tijd dat je een paar maanden verder bent en zo'n kotertje besluit alvast te gaan oefenen op het nemen van penalty's op het moment dat je net wilde gaan slapen wordt het minder. 😁😁😁
Dat wilde ik dus nog niet zeggen om het moment niet te bederven :P
Maar inderdaad, vooral als je net naar de wc moest gaan ze dan meestal de penalty's oefenen. Vooral meisjes oefenen dat heel veel, weet ik uit ervaring :biggrin2:
#3437921
Sonja schreef: za 08 jan 2022, 10:28 Aaah, dat is zo'n mooi, speciaal gevoel! ❤️❤️❤️
En nu nog leuk! Tegen de tijd dat je een paar maanden verder bent en zo'n kotertje besluit alvast te gaan oefenen op het nemen van penalty's op het moment dat je net wilde gaan slapen wordt het minder. 😁😁😁
:-[
Dat wilde ik niet verklappen
Ik heb de laatste 2 maanden nog maar weinig geslapen vanwege een heel actieve baby . Op de gym deed ie ook mee :biggrin2:
#3437933
Mijn eerste trapte halverwege de zwangerschap keihard tegen m'n baarmoedermond. Daar spring je van op hoor.. :biggrin2:
En later, eens hij gedraaid zat deed hij niet liever dan z'n voeten tegen m'n ribben zetten en zich proberen uitrekken. Auw! Dat deed op het eind echt veel pijn.
Ik heb nog jaren een gevoeligheid gehad op die plaats. Gelukkig deden de volgende babies dat niet. ;D

De anderen deden dus niets van dat alles. Ja, goed schoppen en als je blaas goed volzit daar natuurlijk tegen schoppen.. Het is nooit te vroeg om de bekkenbodem te trainen. ;)
Dus geen zorgen, het kan ook meevallen. :biggrin2: Vooral genieten. Die schopjes zijn zo leuk, zeker als ze gewoon beschaafd naar voren zijn. :biggrin2:
Op het eind lijkt je buik soms wel een waterballon waar net tegen getikt is.. Heel leuk. :)
Het is ook zo'n heerlijk verbonden gevoel...
#3437934
Och dames. Ik heb me voorgenomen me door niets en niemand bang te laten praten. Ik weet heus dat schoppen later minder aangenaam kan worden. En welke leuke kwalen er nog meer zijn. De een nog erger dan de ander. Ach ja, alles is relatief, laatst zei iemand dat ze ook zoooo moe was toen ze zwanger was. Na een volle dag werken en sporten moest ze echt even op de bank liggen. Gefeliciteerd, ik vind een douche nemen momenteel topsport en lig daarna minimaal twee uur op de bank voor ik weer wat kan. In de zin van opstaan en zelf een glas water pakken of zoiets eenvoudigs. I don’t care. Het is voor iedereen anders en elke keer als ik uitgeteld op de bank lig en gefrustreerd dreig te raken bedenk ik dat het gaafste ooit aan het doen ben. En dan voel ik me weer zen.

Naar bevallingsverhalen wil ik al helemaal niet luisteren. Het moet er een keer uit en hoe het bij een ander ging zegt niets over hoe het bij mij zal gaan. Ik ga het gewoon lekker mee maken, hoe het ook komt. Je hebt er toch weinig over te zeggen, als het minder soepel gaat, moet het toch opgelost worden. En als je zo om je heen kijkt, wil het toch best vaak gewoon lukken ::)

Het kietelen duurt vanavond echt lang, hij/zij is al dik een uur drukte aan het maken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door