Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3437227
Gefeliciteerd Karin en meneer Karin :D
Kaela schreef: Hahaha helemaal leuk! Dat zou toch mooi zijn! Ik bereid me er vast op voor dat hij/zij van klassieke muziek en hockey houdt en godbewaarme allergisch is voor dieren :o
;D (behalve dat laatste dat zou echt niet grappig zijn ;) )
#3437231
dinky89 schreef: ma 27 dec 2021, 18:30 Nu is het perfect ;)
Nu wel nieuwsgierig wanneer de kleine wordt verwacht. Ergens in juni?
Ik ben uitgerekend op 7-7–22. Prachtdatum. Maar het schijnt lastig mikken te zijn ;)

Oke het is nog steeds heel raar om hardop te zeggen “ik ben uitgerekend op”. Oooooh my!
#3437233
Kaela schreef: ma 27 dec 2021, 18:15 Hahaha helemaal leuk! Dat zou toch mooi zijn! Ik bereid me er vast op voor dat hij/zij van klassieke muziek en hockey houdt en godbewaarme allergisch is voor dieren :o
Nightwish is best wel klassiek toch? Allergisch voor mierenneukers en muggezifters... of zijn dat geen dieren? ;D

Spannend allemaal Karin. Maar wel leuke spanning.
#3437239
Kaela schreef: ma 27 dec 2021, 13:57 Haha ja een baby!

Het voelt ook als een wonder. De wens is er al zo lang en ik word er niet jonger op. We hadden geaccepteerd dat het ons niet gegeven zou zijn. Nu zijn we al bijna 17 jaar samen en ik zag ons ook heel gelukkig oud worden met ons tweetjes. Dat het nu met zijn drietjes mag worden heeft ons totaal verrast. De blijdschap is enorm!

Dank allen voor de lieve reacties :-* Ik ben zo blij dat ik het eindelijk delen mag!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Proficiat!
Wat een prachtig cadeau! Zeker als je het niet meer verwacht had.
Oh, wat fijn voor jullie! :)
#3437255
Siberienne schreef: ma 27 dec 2021, 21:00 Gefeliciteerd Karin en Meneer Karin !!!

En ach... ik heb ook nog ooit gehockeyd, daar kan een mens overheen groeien hoor! 😜
Hahahaha gelukkig maar!
smulpaap schreef:Wat ontzettend leuk voor jullie :-*
Gefeliciteerd
En een voorspoedige zwangerschap gewenst

Voel je je goed ?
Ja ik voel me goed. Ik ben moe en daar bovenop slaap ik slecht. En als dat optelt lukt eten maar heel slecht. Ik moet mijn energie echt doseren en wat beter als anders op mijn grenzen letten. En accepteren dat alles even minder belangrijk is. Er word uitstekend voor mij gezorgd, dus ik voel me de koning te rijk. Met het flexibele van het thuiswerken en alle regelingen op het werk heb ik ook veel ruimte. Dat is echt heel fijn.
#3437272
Kijk aan....voor dat soort super leuke verrassingen wil ik best mijn nagels op eten :biggrin2:

Van harte gefeliciteerd saampjes, dit laat maar weer zien dat het leven niet planbaar is en het soms onverwachtse wendingen neemt :)


En eh, hier een paardrijdende, van aperé-ski tot klassiek luisterende, dierallergische super knul .... ok, hockey vond hij stom (moest je veel te veel hard lopen en in een team functioneert dat niet zo gezellig ;D ) .... maar verder is er prima te leven met die vreemde wezens hoor ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door