Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3437336
Hylos schreef: wo 29 dec 2021, 19:51 :D :D :D :D :D
Heb de val van de stoel ternauwernood overleefd!
Het is jullie zooooo gegund!
Hoe blij kun je zijn voor iemand. Een heerlijk gezin zijn jullie straks met zn drietjes, die kleine krijgt me toch een stel geweldige ouders. :-* :-*
Hahaha je was niet de enige. Lief, dank je wel :-*
#3437479
Kaela schreef: ma 27 dec 2021, 13:57 Haha ja een baby!

Het voelt ook als een wonder. De wens is er al zo lang en ik word er niet jonger op. We hadden geaccepteerd dat het ons niet gegeven zou zijn. Nu zijn we al bijna 17 jaar samen en ik zag ons ook heel gelukkig oud worden met ons tweetjes. Dat het nu met zijn drietjes mag worden heeft ons totaal verrast. De blijdschap is enorm!

Dank allen voor de lieve reacties :-* Ik ben zo blij dat ik het eindelijk delen mag!
Super de super leuk voor julie
#3437486
Kaela schreef: vr 31 dec 2021, 12:10 13 weken echo was helemaal goed en we hebben goed kunnen gluren. Zo leuk!! Vond het wel spannend, straks is er toch iets niet goed. Maar met dit goede nieuws genieten we verder (uitgeteld op de bank ;D )
Fijn om met goede echo het jaar uit te gaan! Op naar een heel mooi 2022 voor jullie
#3437533
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet ervan! En wat het ook wordt, jongen of meisje, het wordt gewoon een eigen minimens met een eigen karakter en dingen die hij of zij leuk gaat vinden. Soms zijn dat dingen die je zelf ook leuk vindt, soms totaal niet. Maar dat vind ik juist zo boeiend!
Ik had nooit gedacht ooit nog een PlayStation in huis te krijgen. Ik heb helemaal niks met gamen. Maar nu zit ik soms samen met zoonlief te spelen. :biggrin2:
Honden vindt hij leuk, paarden ook, maar met rijden heeft hij dan weer niks. Hij wil wel poetsen, voeren en de stal aanvegen. Nou, ook goed, toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door