Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Ons opa beertje, gaat allemaal niet zo goed meer. Maar dan is dit wel extra genieten :

Terug na een kleine wandeling :
20211215_122713.jpg
20211215_122713.jpg (2.6 MiB) 1915 keer bekeken
20211215_122747.jpg
20211215_122747.jpg (3.55 MiB) 1915 keer bekeken
Hoe dat komt?

En zo duurt een korte wandeling best lang

Maar dat geeft allemaal niet als ie maar plezier heeft :biggrin2:
Door Border Bandit
:-* Wat fijn om te zien dat hij, op zijn manier, gelukkig is. Heerlijk rollen en daarna uitrusten.
Ik kan me voorstellen dat je geniet om dit te zien.
Wat mooi ook, dat je hem hiervoor de ruimte geeft! Ik bedoel, hem lekker laten doen en de tijd geven. :-*

Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten. :)
Door Kaio
dankjullie

Zijn ouderdom komt helaas snel en heftig.
Het lijkt wel net alsof ie de laatste tijd zijn bucket-list aan het afwerken is. Van de week sprong ie zomaar ineens over de prikkeldraad heen ::) (eerst kakken en dan snel omdraaien en eroverheen en toedeledokie)
En gisteren tijdens de wandeling nam hij snel een enorm grote hap verse paardenstront (dat heeft ie nog nooit in zijn leven gedaan!)

Voor de rest staan zijn oogjes de laatste dagen gelukkig wat beter en is ie weer meer geestelijk beter, dus gewoon blijven genieten van hem :smitten:
Door Lizzy
Kaio schreef: ma 27 dec 2021, 18:28 dankjullie

Zijn ouderdom komt helaas snel en heftig.
Het lijkt wel net alsof ie de laatste tijd zijn bucket-list aan het afwerken is. Van de week sprong ie zomaar ineens over de prikkeldraad heen ::) (eerst kakken en dan snel omdraaien en eroverheen en toedeledokie)
En gisteren tijdens de wandeling nam hij snel een enorm grote hap verse paardenstront (dat heeft ie nog nooit in zijn leven gedaan!)

Voor de rest staan zijn oogjes de laatste dagen gelukkig wat beter en is ie weer meer geestelijk beter, dus gewoon blijven genieten van hem :smitten:
Moeilijk he, om hem zo ineens snel en heftig achteruit te zien gaan.... :-\ . Gelukkig krijg je het voor mekaar om enorm van hem te blijven genieten :-*
Door tt-tjes
Ach Fozzie, mooie ouwe beer. Ik weet nog dat ik hem ontmoet heb in Eersel. Maar dat is al een aantal jaren geleden. Toen was hij nog echt jong.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door