Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Door Siberienne
#3435496
Ja, tenzij ik het voor die tijd doormaak, dan niet. Geen idee wanneer we aan de beurt zijn, ergens tussen nu en pasen. (Overigens is dat ook de regel hier in Noorwegen, ook als je bv na je eerste prik Corona doormaakt, krijg je geen tweede. Zou alleen wel eens ingewikkeld kunnen worden met de Corona pas...)
#3435501
Heb hem al gehad. Vorige week.

Nou ja, of ik hem wilde was niet echt een keuze, als het van de regels afhangt krijg ik anders in april m'n ontslag. Maar ik had het evt tot dan kunnen rekken, als ik gewild had.
Door MillyMol
#3435515
Is de lucht blauw? Het gras groen?
Voor mij is het een no-brainer. Sterker nog: die derde zit er al in. Zelfde merk. En ik moet zeggen: veel en veel minder last dan de eerste twee shots. Wel weer een pijnlijke bovenarm, maar minder erg, minder lang. Daarbij veel minder hoofdpijn en geen gevoel van algehele malaise, zoals bij de eerste twee vaccinaties.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3435519
Voor mij afhankelijk van de situatie tegen die tijd. Ik ben op zijn vroegst ergens in februari 2022 aan de beurt aangezien er minimaal halfjaar tussen laatste prik en booster moet zitten. Op dit moment neig ik naar geen booster.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3435521
Och ik weet niet of het "vrije" keuze blijft. In navolging van Oostenrijk wil ook Duitsland het gaan verplichten.
Of in Europa dat ze doorvoeren dat ze maar 9 maanden geldig zijn...
Ik wacht er gewoon zo lang mogelijk mee.
Is trouwens toch nog niet zo lang geleden dat ik ze gehad heb dus kan wel even vooruit nog .
#3435542
Misschien, alles in mij schreeuwt NEE. Ik ben van de eerste Moderna goed vh padje geweest. Nu onlangs als 2e Pfizer gehad en daar beduidend minder ziek van geweest, in combinatie met het risico dat ik loop zeg ik dus NEE. Maarja als de wereld zo blijft denk ik niet er veel keuze is en dat het een verplichting gaat worden :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door