Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3434870
Doranto schreef: vr 19 nov 2021, 20:00 Phemke is inmiddels 5jaar en heeft al sinds ze als pup bij ons kwam damhertgeweien om op te kauwen. Ze is inmiddels aan haar 3de gewei bezig en haar gebit ziet er prima uit.
Ik heb het damhertgewei ook geprobeert
Volgens mij speelt karakter van de hond ook een rol ? Mijn terror terriër is te fanatiek , en ik was ook bang voor haar gebit
#3434872
Van deze heeft mijn jongste herder al jaren plezier:
https://www.zooplus.nl/shop/honden/spel ... ging/59917

Dat heeft hij al van toen hij puber was. Voor zijn tanden. Die uiteinden zijn er al lang geleden afgebeten. Dan heb je een rubber staafje over. Hij is er elke week vrij lange tijd aan aan het bijten. Die rondjes gaan niet stuk. Het spel is over als alle rondjes van het staafje zijn. Als ik de hondenmanden afwas en de dekens uitwas (1 keer per week normaal) dan schuif ik alle rondjes over de staafjes. En dan heeft hij weer een hele tijd plezier. Ik heb nog 2 van de grote maat. Ooit had ik ook een kleine. Die heb ik weggegooid toen hij stuk was.
#3434897
smulpaap schreef: vr 19 nov 2021, 20:48 Ik heb het damhertgewei ook geprobeert
Volgens mij speelt karakter van de hond ook een rol ? Mijn terror terriër is te fanatiek , en ik was ook bang voor haar gebit
Dat denk ik ook. Boon en Liz schraapten er aan, prima gebitjes. Pum probeerde er stukken af te bijten: weg ermee ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door