Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3434002
Wat Is Ze Klein!!!!!! :o :o :o Dat wist ik niet meer. Dat ze zo klein waren ;D
DSC_0246.JPG
DSC_0246.JPG (3.45 MiB) 776 keer bekeken
Cato heeft zich onderweg naar huis kranig gedragen. De rit duurde 2uur. Ze wilde liever niet slapen maar heeft zich na een half uur piepen (miauwen is het nog niet... ;D ) erbij neer gelegd.
signal-2021-11-05-13-57-46-645~2.jpg
signal-2021-11-05-13-57-46-645~2.jpg (213.04 KiB) 776 keer bekeken
Siepie is ineens Enorm! En ik heb haar al 5x Lea genoemd, in vergelijking met Lea was ze altijd een frommeltje, nu is ze een bollie. :biggrin2: Siepie is niet onverdeeld enthousiast. Heeft even aan het reishok met Cato gesnuffeld en is toen in de slaapkamer gaan zitten. Daar heb ik het lege reishok neergezet en is ze erin gaan snuffen.
signal-2021-11-05-13-58-11-436.jpg
signal-2021-11-05-13-58-11-436.jpg (376.85 KiB) 776 keer bekeken
Ik heb de kleine smurf in de bench van Ziva gedaan, ze was in het nest ook een puppenren gewend. Zo kan Siepie rustig wennen. Siepie blaast niet en toont verder ook geen agressief gedrag, maar vind het wel heel spannend. Ze zit nu in de logeerkamer, loopt wel rondjes door het huis maar loopt met een boog om de bench heen.
Door Tibbies
#3434006
Ahhh, wat lief
Kittens hebben altijd in verhouding zulke grote oren.
Heel veel geluk met elkaar!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434007
Siepie wil eigenlijk wel bij mij zitten maar heeft een probleem.

Ik zit op de bank en de smurf zit (slaapt) in de bench 2 meter van mij vandaan. Misschien ontsnapt het monster wel, je kunt maar beter voorzichtig zijn en niet op mijn schoot kruipen. ;D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3434011
sam28 schreef: vr 05 nov 2021, 17:53 Siepie wil eigenlijk wel bij mij zitten maar heeft een probleem.

Ik zit op de bank en de smurf zit (slaapt) in de bench 2 meter van mij vandaan. Misschien ontsnapt het monster wel, je kunt maar beter voorzichtig zijn en niet op mijn schoot kruipen. ;D
Aaaahh die Siepie. Hopelijk went het snel. Is wel een heel schattig hoor, zo'n kleine smurf.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434014
Klinkt niet slecht hoor. :)
Hopelijk went ze snel. Maar niet blazen is echt goed. ;)
Misschien kan je even bij haar gaan zitten? Of de smurf iets verder weg?

Veel plezier samen!
Laat je door Siepie niet tegenhouden om met Cato te spelen met een hengel oid. Kan Siepie ofwel wat bang maken maar dan gaat ze wel weg, maar kan haar net zo goed net los laten komen. Haar interesse wekken. En zorgt vooral dat Cato minder de neiging zal hebben om Siepie haar staart als hengel te gebruiken. :P
Heb je al een Kong kickeroo? Echt een aanrader bij een kitten, zeker een kitten zonder leeftijdsgenootje. Kunnen ze lekker tegen kicken. Koop meteen de grote, die kitten versie kunnen ze al snel niets meer mee.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434021
Kong Kickaroo ken ik niet, ga ik naar kijken! Ik heb het hier wel vol liggen met grotere speeltjes die ze goed gebruikt. Madam vindt mijn vleesje ultra lekker.

Vannacht heeft Siepie in mijn bed geslapen, zoals gebruikelijk op mijn arm onder de dekens. Volgens mij is ze ook een paar keer bij de bench geweest waar de smurf in lag te slapen. De nacht ging goed.

Vanochtend heeft Cato haar bak leeg gegeten en staat nu aan. Siepie was in de deuropening en heeft uiteraard ook wat eten gehad. Omdat zij nog niet te dik was ;D ;D
Ik hoop maar dat als ze eenmaal opgewarmd is aan een Cato, ze haar overtollige vetje eraf rent. ;D
DSC_0284.JPG
DSC_0284.JPG (445.95 KiB) 726 keer bekeken
DSC_0285.JPG
DSC_0285.JPG (963.58 KiB) 726 keer bekeken
Siepie heeft gebiologeerd in de deuropening zitten kijken naar Cato. Ik had haar bench open gezet zodat ze eruit kon.

Nu staat de woonkamerdeur op een klein kiertje zodat Siepie erin en eruit kan. Siepie duwde net de deur een stukje open en keek om het hoekje. Cato had het niet door of negeerde het, zij is druk met overal op klauteren, weer af springen, onder kruipen, kan ik er nog op.

Siepie vindt het heel spannend maar is wel rustig, laat zich aaien, komt kijken en vertrekt dan weer en begint te spinnen als ik bij haar ga zitten en kriebel.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434022
Ik heb ff de kong kickaroo gegoogled en loop straks ff langs de dierenwinkel. Ik heb wel zoiets (niet van kong) gekocht en siepie vindt dat ook een superleuk ding. Ook groot, je kunt er tegen trappen, met catnip. Maar goed, speelgoed delen is misschien wat enthousiast nog ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434032


Zojuist dit ding neergezet. Ze is er al 10min mee aan het spelen ;D ;D
Wat een gevalletje zeg. En wat een mini :biggrin2:

De kamerdeur staat op een kier. Als siepie wil, kan ze kijken. De kier is te klein (en te oninteressant) voor de smurf om eruit te willen. Ze wil vooral zijn waar ik ben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door